Zoeken Vraag het forum

3 keer MAP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onbekend.

Ik slik sinds vrijdag 16 november een nieuwe pil. Ik ben niet begonnen op mijn menstruatie dag, gewoon random. Ik heb zaterdag onveilige seks gehad met mijn vriend. Ik heb zondag een MAP genomen. Maandag opnieuw onveilige seks gehad. Dinsdag een MAP genomen. Woensdag onveilige seks gehad en donderdag opnieuw een MAP genomen. Zou het kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben? En in hoeverre is dit slecht voor mijn lichaam?

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Héél slecht; het ontregelt je hormonen, ik denk nog veel meer dan de gewone pil. De map is een noodmiddel dus gebruik ervan zou ik proberen te voorkomen. Beide moet je je verantwoordelijkheid nemen en een condoom of pessarium gebruiken. Na de map is de pil niet meer veilig dus sowieso een poosje condoom gebruiken. Als je zo rommelt met je hormonen lijkt me de kans op zwangerschap groter.

Reageren
Reageer op: 3 keer MAP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.