Zoeken Vraag het forum

1x pil, morning after pil en menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Madelief

hallo,

Ik heb 27 oktober een MAP genomen, na gescheurd condoom, binnen 24 uur ik had toen 30 of 31 oktober een bloeding die 3 a 4 dagen duurde. 11 november heb ik weer een MAP genomen, door weer een gescheurd condoom. Toen besloten om aan de pil te gaan.  Ik had vrijdag 16 november tot en met zondag 18 november weer een bloeding ik moest dinsdag 20 november ongesteld worden. Dinsdag had ik laat op de dag heel even last van een paar steken links onderin mijn buik. Eventjes daarna had ik last van een korte bloeding, dus ik dacht dat het mijn ongesteldheid was, dus ik toen de 1e pil ingenomen. Sinds die ene bloeding geen last meer gehad van bloedingen of iets. Nu is mijn vraag of ik nu al ongesteld kan zijn geweest. Of dat het iets heel anders is… vind het namelijk vaag. Ik ben wel gewoon de pil elke dag blijven slikken.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan je menstruatie zijn geweest. omdat je al bloedingen had gehad kan die dus wel minder zijn. Voor alle zekerheid, zou je beter de eerste 14 dagen van de strip aanvullende bescherming kunnen gebruiken. Als een condoom vaker scheurt, is dat meestal omdat de maat niet klopt of het condoom niet goed wordt gebruikt….of door veel te ruwe seks

Reageren
Reageer op: 1x pil, morning after pil en menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.