- Ilonka8 juli 2016 om 14:16
Hoi!
Ik heb 2 weken geleden op zondag de morning afterpil geslikt en ben een week later hierdoor ongesteld geworden.
Nu heb ik op de 1e dag van die menstruatie de pil geslikt.Misschien stom, maar ik dacht er dus niet bij na! Ik zou beginnen aan de pil en toen ik zag dat mijn periode was aangebroken heb ik gelijk de pil geslikt.
Nu heb ik 1 dag hevig gebloed, de volgende dag was het wat minder, en de dagen erna totaal uitgebleven (buiten heel af en toe nog wat lichtbruine afscheiding).Nu heb ik net ineens weer wat meer bloed verloren en heb lichte krampen in mijn onderbuik. (nu 6 dagen na mijn 1e dag van bloedverlies).
Het is een lastig verhaal, en ik ben dom geweest. Sowieso het feit dat ik de MAP heb moeten gebruiken is al niet slim ;).
Mijn vraag/vragen:
-Is mijn bloeding van nu een doorbraak/tussentijdse bloeding door de pil? of nog van mijn MAP periode aangezien dit nog geen week geleden is, maar het wel 3 dagen volledig is uitgebleven en nu ineens weer terugkomt.
-Was het stom om te beginnen met de pil tijdens deze (eigenlijk neppe) ongesteldheid.Groetjes!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 16:08Het kan op zich geen kwaad dat je met de pil bent gestart bij die bloeding van de map. Gewoon doorgaan met de pil. Je moet er alleen rekening mee houden, dat de pil gedurende eerste strip niet betrouwbaar is omdat je de MAP hebt gebruikt en op het verkeerde moment bent gestart.
Reageren