- Miranda23 juni 2018 om 00:26
Hoi allemaal, ik heb vorige week een Kyleena spiraal laten inbrengen. Maar toch maak ik me best zorgen. Ik heb namelijk seks gehad erna, en na de seks kreeg ik last van een lichte bloeding. Dit heb ik nooit eerder gehad. Ik las dat dit normaal kan zijn bij een spiraal. Maar de buikpijn die ik had na de plaatsing keert nu na de seks weer terug. Ook dit gaat stom klinken maar ook mijn poepgat kramt heel erg. En ik heb geen anale seks gehad. De krampen in mijn onderbuik en daar achter keren in vlagen terug. Zou er iets nu al mis kunnen zijn na een week? Ik zou jullie hulp erg waarderen.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juni 2018 om 08:35Was het de eerste keer dat je een spiraal liet plaatsen?
ReagerenCatootje23 juni 2018 om 17:35Hormonale anticonceptie onderdrukt je eigen hormoonhuishouding, wat klachten kan geven. Plus dat het een lichaamsvreemd voorwerp is.
ReagerenMiranda23 juni 2018 om 23:36ja, het was inderdaad de eerste keer. Alleen heel vervelend de dokter zij dat het na 2 dagen zou stoppen. En ik de buikpijn neemt nu toe en de bloeding ook.
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 01:02Als de klachten aanhouden, zou ik dan toch even terug gaan naar de dokter
Reageren