- Ano25 maart 2018 om 23:50
Mijn vraag is een beetje lastigĀ te formuleren maar ik ga t proberen. Als je de pil doorslikt en dus je stopperiode overslaat, telt de eerste pil van de nieuwe strip dan als een soort eerste pil die je slikt op eerste dag van menstruatie? Als je namelijk met de pil voor het eerst begint dan ben je gelijk beschermdĀ als je hem op de eerste dag van je ongesteldheid slikt.Ā Dus stel dat je in de laatste week van je vorige strip er 1 was vergeten en dan geen seks hebt gehad en dan pas seks na de eerste nieuweĀ pil van je strip die je doorslikt, is het dan weer beschermd?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 23:52Nee, die pil geldt niet als eerste pil, op de eerste dag va de menstruatie…. als je de pil doorslikt is een vergeten pil geen probleem en ben je gewoon beschermd
ReagerenAno26 maart 2018 om 00:00Dus als ik het goed begrijp is de werking van de pil niet verminderd als ik in de vorige strip er 1 vergeten ben en dan seks heb na de eerste pil van de nieuwe strip? (De strip die ik dus gwn doorslik zonder stopweek)
ReagerenJohn (moderator)
26 maart 2018 om 00:01juist!
ReagerenAno26 maart 2018 om 00:03En dus ook als dit zo 9 uur na de eerste pil van de nieuwe strip is.
Reageren