Zoeken Vraag het forum

Stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey, ik slik nu al bijna 1.5 jaar de pil en ik sla de stopweek regelmatig over. Meestal na 2 maanden doorslikken las ik een stopweek in. Ik heb ongeveer bijgehouden dat ik op de 3e dag van de stopweek ongesteld wordt. Op dit moment heb ik zondag avond de laatste geslikt en is het nu al 3 à 4 dagen verder en ik voel nog geen symptonen of.pijn van ongesteldheid.. Ik ben echt een stress kip met dit soort dingen en ik zit niet echt te wachten op een baby… aangezidn er geen recente topics of info hier over te vinden is stel ik m opnieuw. Ik hoop dat iemand van jullie me wat rust kan geven ofzo haha.. ik heb trouwens een vaste vriend en ik kwam er denk begin 3e week achter dat ik een pil achter liep?? Dus 1tje vergeten denk ik dan en die dag daarvoor heb ik onbeschermd seks gehad maar ik weet wel dat ik 100% zeker de pil die avond geslikt heb. Beetje vaag verhaal maar k heb geen idee hoe het gebeurd is ik kwam voor de rest wel uit.met dr dagen en toen k er achter kwam heb ik 2 pillen in 1 keer geslikt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil doorslikt, is een vergeten pil niet zo’n probleem, behalve als het in de laatste week voor de stopweek is. Het kan best zijn dat je menstruatie iets later komt. Dat is niet zo raar als je de pil doorslikt.

Reageren
    Anoniem

Ah oke, ik denk dat die vergeten pil in de 2e week ongeveer was. Die heb ik wel gewoon geslikt toen ik er achter kwam. Ik ben echt een stress kip met dit soort dingen helaas. zit niet te wachren op ern zwangerschap en wil het liefst op dag 1 stopweek ongesteld worden gewoon voor de zekerheid:p

Wanneer zou ik naar de dokter moeten als er geen menstruatie optreed?

Reageren
    John (moderator)

Ik heb  niet gezegd dat je naar een dokter zou moeten gaan.

Reageren
Reageer op: Stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.