- Anoniem18 september 2017 om 12:09
ik heb woensdag onveilig seks gehad met mijn vriend en die dag en de 2 dagen erna gewoon de pil geslikt en ben het nu 2 dagen vergeten en vandaag weer genomen kan ik zwanger raken?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 12:31Ik welke week van de strip ben je?
ReagerenAnoniem18 september 2017 om 12:53ik zit in de laatste week van mijn strip toen ook. Stop woensdag met mijn strip dan is de stopweek.
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 14:05Om te voorkomen dat je zwanger raakt, moet je nu zonder stopweek doorgaan met de nieuwe strip. Je moet de bijsluiter eens lezen. Daarin staat wat je moet doen als een pil vergeet in de derde week van de strip.
ReagerenAnoniem18 september 2017 om 14:17zou het ook kunnen helpen als ik de ella one nu slik
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 14:31Nee, je moet zonder stopweek doorgaan met de nieuwe strip.
Als je een pil vergeet in week 3 heb je maar 2 opties: Of meteen een stopweek inlassen na de eerste vergeten pil, of zonder stopweek doorgaan met de nieuwe strip.
ReagerenLola19 september 2017 om 07:17ik heb direct een stopweek ingelast na de eerste vergeten pil maar kan ik dan nu ook zwanger zijn ? Want dit verhaal komt wel een beetje van toepassing op mij.
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 10:01Als je meteen een stopweek bent gestart, en je was de pil vergeten on de derde week van de strip, is er niets aan de hand
Reageren