- Coco8 mei 2017 om 22:47
Gister avond had ik last van wat diarree. Dit was ongeveer 1 uur nadat ik de pil had genomen. Nadat ik naar het toilet ben geweest had ik wat bananen gegeten dat de diarree wat tegen ging. Heb toen direct een nieuwe pil uit de reserve strip gepakt en verder nergens last van gehad.
Door de dag van vandaag verliep ook alles goed met mijn stoelgang. Maar alweer had ik deze avond na ongeveer een half uur van mijn pil innamen diarree, terwijl nogmaals ik verder vandaag niks last van had. Ik ben dus nu van plan om weer een pil te pakken uit de reserve strip.
Ik neem aan als ik binnen nu en 2/3 uur geen diarree symptomen meer heb (of braken) dat ik alsnog gewoon beschermd ben? Mijn vriend en ik hebben deze avond onveilig gevreeën. Wil wel vermelden dat ik nu net aan mijn 3de week ben begonnen.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 23:29Je hebt 2 opties.
- je kunt binnen 12 uur een nieuwe pil pakken of:
- geen nieuwe pil pakken en zonder stopweek verder gaan met een nieuwe strip
Coco8 mei 2017 om 23:32Ik heb al een nieuwe pil gepakt. Betekent dat ik gewoon nog veilig ben? (ik heb beide avonden gewoon meteen een nieuwe pil gepakt)
ReagerenCoco8 mei 2017 om 23:57Vraag het voornamelijk zoals ik al aangaf dat ik onveilige seks heb gehad met mijn vriend waarvan hij een beetje in mij is klaar gekomen. Neem aan dat het geen kwaad kan toch?
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2017 om 00:00Als je niet weer diarree krijgt binnen 4 uur nadat je ze hebt genomen is er niets aan de hand.
Reageren