- Anoniem21 april 2017 om 22:02
Ik slik ongeveer 3 maanden de pil en toen ik begon met de pil bleef de menstruatie weg, 2 weken later (tegen het einde van de eerste pil strip) kreeg ik spotting die niet overging dus maar een stopweek ingelast van 5 dagen omdat ik het zat was bijna 2 weken last te hebben van spotting en er vanaf wilde en ben toen ook gewoon ongesteld geweest in hoeverre het gewoon is met de pil. En nu nog geen 3 weken later heb ik weer spotting. Ik snap er niks van. Ben de pil nooit vergeten en altijd rond hetzelfde tijdstip ingenomen, ook niet ziek geweest of diarree dus daar kan het niet aan liggen. Zwangerschap is ook uitgesloten.
Kan het zijn dat de pil die ik nu slik te licht is voor mij? Of kan het zijn dat alles nog moet wennen? Het lijkt er nu namelijk op dat ik nog steeds dezelfde cycles heb als voordat ik begon met de pil terwijl ik juist de pil ben gaan slikken met het idee om de pil steeds een paar maanden door te slikken.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 april 2017 om 22:07De eerste maanden kunnen er onregelmatige bloedingen optreden. Dat is normaal als je met de pil begint. Daarnaast, is het beter om de strippen af te maken en dan een stopweek ( 7 dagen) in te lassen, en niet eerder een stopweek van 5 dagen…
Reageren