- Mich8 januari 2017 om 20:49
Hallo,
Ik zit echt met iets en zou graag een iets of wat professionele mening willen horen hierover.
Ik zit aan de pil en ik heb deze ondertussen al 2 maanden doorgenomen. Ik ben deze nooit vergeten en altijd rond dezelfde tijd ingenomen. Nu heb ik 2 weken geleden seks gehad met mijn partner en ik heb nu al 2 dagen last van een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en misselijkheid. Het komt met momenten ineens op en dan gaat het weer weg. De pijn is echt niet hevig ofzo, maar nu maak ik mij wel zorgen of het zou kunnen of ik zwanger zou zijn?
Ik eindig deze 3de maand van de pil ( die ik doorgenomen heb aan 1 stuk door) binnen een dikke week. Dan heb ik mijn stopweek en zou ik normaal gezien
Ongesteld moeten worden.Wat denken jullie? Normaal gezien kan ik toch niet zwanger zijn als ik altijd plichtsbewust de pil op hetzelfde tijdstip inneem en geen enkele vergeten ben?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2017 om 21:09Dan is het toch wel zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Wellicht is er een buikgriepje op komst.
ReagerenMich9 januari 2017 om 10:46bedankt voor uw antwoord! Dat stelt me toch al een beetje gerust.
Toch liever een buikgriep dan zwanger te zijn op dit moment 🙂
Reageren