- Anoniem7 januari 2016 om 19:29
Hallo,
Zo’n 1 à 2 keer per jaar krijg ik op mijn rechter wijs- en middelvinger allemaal bobbeltjes. Het lijken een soort wratjes. Na enkele weken verdwijnen ze weer. Ik heb het idee dat ze optreden bij temperatuursveranderingen. Meestal in het voor- en najaar dus.
Dit gebeurd nu al zo’n 3 jaar op rij, omdat ze eigenlijk altijd weer vanzelf verdwijnen ben ik nog nooit naar een arts geweest hiervoor.Het zijn geen blaasjes en ook geen wratjes, het lijken meer onderhuidse bobbeltjes te zijn. Het doet niet zeer maar het ziet er zeker niet mooi uit!
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2016 om 20:07Het kan inderdaad een reactie op temperatuur zijn of een virusinfectie. Verder niets ernstig’s.
ReagerenAnoniem8 januari 2016 om 16:20Top! Misschien een idee of er een zalfje is wat zou kunnen helpen het te verminderen / sneller weg te laten gaan?
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2016 om 19:01Ga daarvoor naar de huisarts. Die kan er een geschikte zalf voor voorschrijven
ReagerenAnoniemDos1 april 2016 om 07:14hi,
Al een idee wat het is? Ik heb dit plots ook. Nooit eerder gezien.
Reageren
Het ziet er uit als onderhuidse doorzichtige bubbeltjes, alsof het bubbeltjes zijn uit eeb fles spa rood die tot aan mijn huidoppervlak zijn gestegen 🙂
Jeukt niet, maar ziet er maar vreemd uit.