- Anoniem6 juli 2014 om 19:49
Beste heer/vrouw,
afgelopen vrijdagmiddag ben ik vermoedelijk door een bij gestoken onder mijn tweede teen. Het beestje hing nog aan mijn teen en deze heb ik er in paniek afgetrokken. De angel (incl. gifzakje) zat nog aan mijn teen vast, welke ik er ook gelijk uitgetrokken heb. Ik heb het gif er niet uit gezogen (aangezien ik er simpelweg niet bij kon), maar heb de steek schoongemaakt met sterilon, waarna gekoelt en Azaron opgesmeerd. Die zelfde nacht moest ik braken en had ik in mijn benen last van koude rillingen die niet stopten.
De volgende dag was ik nog steeds niet lekker (hoofdpijn, misselijk, rillingen). Tevens was mijn voet volledig opgezwollen en deed vreselijk pijn.
Nu een dag verder (zondag) kan ik niet lopen en is mijn voet nog steeds dik, rood, jeuk en ontzettend pijnlijk. Azaron helpt totaal niet.Dien ik morgen alsnog naar de huisarts te gaan, of is het geen allergische reactie?
mvg
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 juli 2014 om 20:25Dat lijkt inderdaad op een allergische reactie. Je had dus eigenlijk veel eerder naar de huisartsenpost moeten gaan. Ik zou vanavond alsnog even contact opnemen met de huisartsenpost.
Reageren