- Vesper7 april 2013 om 18:06
Goedenavond,
Ik heb al geruime tijd last van een hoeveelheid slijm in mijn keel. Dit zorgt er weleens voor dat ik tijdens het ademhalen een benauwd gevoel krijg. Ik loop nu al 2 maanden met het probleem, en na controle bij de huisarts kon zij er niks uithalen.
Mijn symptomen zijn ;
– Benauwd gevoel bj het ademhalen.
– Lichte druk op de borst.
– Veel slijmophoping in de keel.Ik leef gezond, sport 3 keer per week, rookt niet maar drinkt wel gemiddeld zo’n 5 biertjes per week. Wij hebben thuis 2 honden. Daarnaast werk ik zo’n 15 uur per week in een koelcel (3 graden celsius).
Ik ben benieuwd of iemand enig idee heeft.
Met vriendelijke groet,
Vesper.
4 reactiesReagerenAnoniem7 april 2013 om 19:13Lees ook:
Slijm uit neusholte achter in keel, zeer taai:
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Longen/51163-Slijm-uit-neusholte-achter-in-keel-zeer-taai.htmlSanne7 april 2013 om 19:14Lijkt me geen gek idee dat je eens een longfunctie laat doen.
ReagerenJolet7 april 2013 om 19:16Bram11 april 2013 om 13:02Het kan zijn dat de continue temperatuurverschillen irritatie geeft van de keel en de slijmsensatie geeft.Dit is moeilijk te verhelpen, maar vaak is her zo dat door de irritatie er veel geschraapt en gekucht wordt , hetgeen de irritatie alleen maar verergert en meer slijm geeft. Probeer dat dus te voorkomen. Vaak is dar al voldoende om het probleem op te lossen.
MVG Bram
Reageren