- Robin17 maart 2009 om 14:55
Hallo,
voor mij is sindskort het allergie seizoen weer begonnen, niesen rode ogen benauwd en zoals altijd in het begin goed ziek en koortsig.
Nu wilde ik vorig jaar al de keuze maken een ionisator kopen nadat ik hier wat feiten over gelezen had, nu vroeg ik me af of dit apparaat echt werkt?Hebben mensen hier ervaringen mee of is dit echt bewezen dat dit werkt.
Mvg,
Robin5 reactiesReagerenGerrit20 juli 2009 om 12:10een exacte wetenschap is het niet, zoek eens op “negatieve ionen” op google.
Ikzelf heb 3 airco’s hangen met ingebouwde luchtzuivering en negatieve ionengenerator.
Reageren
Ik vind wel dat je het verschil merkt als ik deze opzet na een half uurtje.Anoniem22 juli 2009 om 15:11Anoniem20 april 2010 om 21:32David16 april 2025 om 10:47Hallo,
Zat ook te kijken naar die ione dingen voor mijn allergieën nu het weer het voorjaar is, maar ik zat het nog niet helemaal. Zat te kijken naar de links van de vorige reacties, maar die werken ook niet meer. Weet iemand of de informatie van deze website klopt: en zo ja, hoe werkt zo’n ding dan? Ze hebben het steeds over negatieve en dan positieve dingen maar hoe dat helpt bij de hooikoorts mag joost weten.
Mvg,
Reageren
DavidJohn (moderator)
16 april 2025 om 16:02In huis zou het wellicht wat kunnen helpen omdat het fijne stofdeeltjes naar de ionisator gaan. Op de slaapkamer wellicht.
Reageren