- Sam11 april 2010 om 10:06
Hallo,
Ik heb veel klast van hooikoorts en slik medicijnen en gebruik oogdruppels en neusspray maar niet klachten vrij. Ik zie veel advertenties van Medisana Medinose Plus alleen nergens iets over ervaringen. Is er iemand die mij hier iets over kan vertellen? Wie heeft er ervaringen met dit apparaat?
Sam
2 reactiesReagerenLaurens11 april 2010 om 16:48Er zijn vele ervaringen gemeld, positief en negatief, maar er is niet wetenschappelijk aangetoond dat het werkt. Het wordt door uw zorgverzekering ook niet vergoed.
ReagerenAnoniem20 april 2011 om 14:56Met de lente komt vaak ook hooikoorts die zorgt voor veel niezende en snotterende Nederlanders. Voor mensen die astma hebben is dit extra lastig, omdat hooikoorts kan zorgen voor meer of zwaardere astma-aanvallen. In Nederland lijden ongeveer 1,6 miljoen mensen aan astma en hiervan heeft 80% ook een allergie, zoals hooikoorts. Toch is dit vaak onbekend: zo blijkt uit onderzoek dat slechts 1 op de 3 astmapatiënten in ons land die hooikoorts hebben, ook wéten dat ze aan hooikoorts lijden.
Reageren