- Hans27 april 2019 om 12:17
Ik heb een vraag, ik ben 25 jaar geleden getest op allergieen, via het bloed. De uitslag was toen vrij heftig, allergie voor huisstofmijt, honden, katten, bomen, pollen, grassen. Nu wil ik eigenlijk weten of dat na zoveel jaren nog steeds hetzelfde is. Ík heb namelijk nog steeds klachten van vermoeidheid, traanogen, hartkloppingen, afwezigheid, concentratiestoornissen en soms duizelig. Mijn huisarts zei verleden jaar dat een nieuwe test geen zin had, omdat het al bewezen is, maar dat is echt dus heel lang geleden. Verleden jaar heb ik erg veel onderzoeken gehad (hersenscan, spiertesten, ruggeprik, bloedtesten, EMG, en bezoeken aan de neuroloog omdat er een klein vermoeden was op MS. Gelukkig kwam er niets bijzonders uit alle testen, dus kunnen mijn klachten te maken hebben met allergie? Met vriendelijke groet, Hans
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 april 2019 om 17:22Het zou een oorzaak kunnen zijn. Dring aan op een nieuwe allergietest
ReagerenCatootje28 april 2019 om 07:16Allergieën hebben te maken met je hele lichamelijke toestand, zoals darmflora, voedingspatroon, candida, bijnieruitputting, tekorten aan voedingsstoffen enz; factoren die ook kunnen leiden tot andere klachten. Het beste zou zijn om daar wat aan te doen.
Reageren