ervaringen met Test Your Intolerance

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Mijn dochter heeft 6 maanden geleden de test gedaan en kreeg een keurig verslag.  Nu, enkele weken geleden heeft ze nogmaals dezelfde test laten doen alleen vanaf een ander adres en onder een andere naam. En wat blijkt, ze kreeg een compleet ander resultaat! Klopt dus niets van!!!

Reactie

hallo

bij welke websites hebben jullie dit besteld/laten doen?

ik wil dit ook graag laten testen..

groetjes

Reactie

Ik heb ook de test gestaan en ben er erg tevreden over. Na ongeveer 3 weken ontving ik een mail met de boodschap dat ik binnen 7 a 10dagen de testresultaten kon ontvangen.
    Deze ontving ik uiteindelijk na 4 of 5 dagen.

De intoleranties kloppen voor mij. Een aantal oude bekenden, maar ook een paar nieuwe voedingsmiddelen waar ik zelf al mijn twijfels over had.

En ja, er wordt met Google translatie gewerkt, maar de testresultaten zijn voor mij duidelijk en kloppend.

Reactie

Hi allemaal
    Ik heb de test ook laten doen, en kreeg op zich wel reactie binnen 2 weken. Mijn grootste probleem met deze methode is is dat ze het verkopen als scientific en evidence-based, maar dat is het niet (ik ben apotheker/scientist en wil het echt snappen!). Ik heb uitgebreid gecorrespondeerd met de mensen in de UK over de methodes gebruikt, en het probleem is dat de uitleg die ze geven over de testen niet kloppen: aan de ene kant kan je haar samples gebruiken om op zware metalen en mineralen te testen, maar hoe die informatie wordt gelinkt aan specifieke food en non-food items blijft een raadsel, en daar hebben ze geen goede uitleg over behalve dan dat het via energie gaat. De FDA-approval klopt wel, maar niet voor deze indicatie. Ik heb hier heel grote moeite mee, want anders zou het betekenen dat ik opeens glutenvrij moet gaan eten, en geen wijn meer mag drinken! 🙂
    Anyway, als ze dit verkopen als bio-resonance en energie-based test, niet als evidence-based - prima. Maar dat doen ze dus niet. Dusssss NIET DOEN!!!!
    Fijne dag

Reactie

Ik heb ook test uitslagen gehad die ik eigenlijk niet kan geloven. Ik ga weer een test insturen en dan die met elkaar vergelijken. Maar volgens mij is dit 1 grote grap.

Reactie
Reageer op: ervaringen met Test Your Intolerance
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief