Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puk

@ ollie 2 of 3x gepakt dan ben je je rijbewijs definitief kwijt 😬

Puk

@ koekjes dat klopt niet  rijbewijs nu terug je rijontzegging loopt mits de rechter anders beslist 😬 ik zou het even goed navragen voor je straks zonder geldig rijbewijs rijdt

Reageren
    Puk

@ ollie wat was je geblazen ugl

Als de politie de regels heeft gevolgd hebben ze je handtekening niet nodig en is het rechtsgeldig

Reageren
    Olie

Nou ik heb een advocaat en ik wacht op de brief van de officier van justitie en die ga ik gelijk aanvechten ,omdat ik zeker weet dat het niet goed gegaan is met de aanhoudingen en op het politie bureau ,ik heb mee gewerkt en behalve op het bureau heb ik misschien iets niet kunnen begrijpen door een stressvolle situatie en hun hebben er heel snel van (niet mee werken er van gemaakt ) iemand die niet mee werkt gaat niet mee naar het bureau of blaast ook niet op die testen

Reageren
    Olie

@puk nou ik ben  nooit inraking te komen met de politie al 20 jaar niet als ik het goed heb ,en dit is de eerste keer ,en ze hebben er niet bij gezet van hoevel ugl omdat ze er (niet mee werken van hebben gemaakt )

Reageren
    Koekjes

@puk

had net een beetje hoop gekregen;( volgens mijn advocaat en her cbr krijg ik m binnen 3 weken terug als ze goedkeuren, wat ze doen op basis van rapport.

Advocaat zegt dat de rechtbank mijn situatie meeneemt. Ik ben heel stabiel een mn rijbewijs afnemen heeft veel invloed op mijn werk en school waardoor ik nog meer in de problemen kom. Ik heb echt wel geleerd van de 15K schade en bovendien is mijn rapport positief en is er geen enkele reden of aanwijzing dat dit nogmaals zal voorkomen.

laten we hopen op een goede afloop voor iedereen

Reageren
    Puk

Dat hoop ik voor je en anders je hebt het sws gehaald 😘

Reageren
    Koekjes

Cbr zegt dat als ik m terig krijg ik het in de eerste instantie voor 1 jaar krijg, dan weer een onderzoek en bloedprikken. Zelfde na 3 jaar en dan weer na 5 jaar…..

Hebbe meerdere mensen dit? Ik ging er van uit als ik m nu terug krijg ik een punt heb op mn rijbewijs, dan nof de rechtzaak..

kan iemand meer duidelijkheid geven

Reageren
    Bassie

€1000,- boete en 8 maanden rijontzegging waarvan 3 maanden voorwaardelijk, dus van de rechtbank krijg ik um terug.
    Vrijdag naar de psycholoog

Reageren
    Bassie

Ik wil nog wel een opmerking maken voor een ieder. Ik had 6 weken geleden brief gehad van het cbr dat ik scooter mag rijden maar zolang je nog niet voorgekomen bent en de rechter niets heeft bepaald omtrend je rijontzegging mag dat dus niet

Reageren
    Blauw

@koekjes, dat kan. Er zijn 3 uitkomsten die je kan krijgen van het cbr.

1. Je bent rijgeschikt en je rijbewijs is 10 jaar geldig je moet wel ema cursus volgen

2. je bent rijgeschikt maar je zit nu in het cbr molen van 1 -3 – 5 keuring. Je moet na een jaar je weer laten keuren en dan over 3 jaar weer en dan over 5 jaar weer. Bij deze hoef je geen ema cursus te volgen

3. je bent niet rijgeschikt verklaard en over een jaar weer opnieuw proberen.

Reageren
    Olie

@ bassie
    Heb jij een advocaat genomen en was dit je eerste keer met het rijden onder invloed ?

Reageren
    Izzy

@ blauw

Je komt pas in de cbr molen als je zakt voor je onderzoek.Dan mag je het over een jaar weer proberen daarna 3 daarna 5 jaar.

Reageren
    Izzy

Of je slaagt voor je onderzoek dan moetje nog alleen een cursus dan benje klaar

Reageren
    Izzy

@bassie

Hoeveel promille had jij ?

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.