Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bassie

@ izzy, Ik ook pas na 3 maanden bericht van cbr, van ovj had ik sneller bericht om voor te komen

Puk

@ izzy ovj voorkomen kreek ik vorige week bijna 6mnd later cbr 3mnd na aanhouding ze mogen er 6 mnd over doen

Reageren
    Glaasje prik

@puk

Gewoon zoeken op internet er zijn meerdere voorbeeld brieven te vinden voor verzoeken.

Reageren
    Koekjes

Mensen ik heb zojuist het rapport ontvangen.

en ik ben RIJGESCHIKT verklaard

ik kan wel janken van geluk

Reageren
    Puk

@ koekjes🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Reageren
    Glaasje prik

@koekjes gefeliciteerd!!!

Goed gedaan🥳

Weer een zorg minder.

Reageren
    Alias

Gefeliciteerd Koekjes!! Dit is zo’n fijn gevoel! Eindelijk van die ellendige onzekerheid af.

Reageren
    Koekjes

@puk @glaasje prik @alias

wat een heerlijk gevoel is dit zeg. Heb gehuild van geluk. Ze zien geen enkele aanwijzing van alcoholmisbruik en zien het als iets eenmaligs. Volgens het cbr is er geen cursus opgelegd alleen een onderzoek. Als alles goed is heb ik m binnen 2,5 week in de brievenbus. Dan nog alleen de rechtzaak maar dat komt volgens mijn advocaat wel goed

Reageren
    Blauw

Lekker zeg @koekjes en geen cursus dat scheelt je toch weer 1000 euro.

kben toch wel verrast hoeveel er van ons in een keer door het onderzoek zijn doorgekomen. Ik gun het iedereen natuurlijk maar toch. Overal las ik dat 8 van de 10 het onderzoek falen.

Reageren
    Bassie

Goed om te lezen koekjes, gefeliciteerd

Reageren
    Puk

@ koekjes geen ema wowww wat gaaf ik wel 😅 kreeg dat berich pas een maand na de uitslag

Reageren
    Koekjes

Cbr zei dat ze conclusie van psygiater volgen en die zou dan in zn verslag zetten dat ik ook een cursus moet. Volgens hem ben ik zeer verantwoordlijk en zien ze dit niet nogmaals gebeuren.

Reageren
    Koekjes

Cbr heeft sinds gisteravond mijn rapport binnen. Hoelang duurde het bij jullie voor je antwoord kreeg dat je mocht rijden?

Reageren
    Blauw

Krijg je een bevestiging van het CBR als ze je rapport binnen hebben? Want mijn rapport is opgestuurd volgens mijn psychiater maar kheb niks gehoord van het CBR

Reageren
    Koekjes

Blauw ik heb cbr zelf gebeld en ze keken voor me of mn rapport binnen was en ja die was binnen. En nee heb geen bevestiging gelregen

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.