- Puk13 januari 2023 om 13:51
@ blauw heb je je oproep al
Koekjes13 januari 2023 om 13:58@puk
hoop oprecht dat jet het haalt!!!
ik wil ook heel graag de waarheid vertelen maar dat wordt er gezegd dat ik onderrapportage krijg omdat ik zou liegen dat ik bijna niet drink. Wat ik dronk werd uit de losse pols geschonken. Na een paar drankjes is het meoilijk te zien hoeveel je drinkt. Het is niet dat ik bewust 10 glazen achter elkaar dronk. In mijn bleving heb ik er 6 gedronken in 5 uur tijd. Maar ja mixdrank gaat heel snel te veel.. wil zo graag gwn eerlijk zijn
Reagerenblauw13 januari 2023 om 14:33@puk, ja kheb em volgende week en daarna bloedprikken en dan is het afwachten.
ReagerenPuk13 januari 2023 om 15:20@ blauw heb je ook eerst een medische telefonische intake gehad
Reagerenblauw13 januari 2023 om 16:44@puk, nee dat niet
ReagerenGlaasje prik13 januari 2023 om 18:33@koekjes
Snap dat je graag eerlijk wil zijn in het gesprek.
Dit had ik ook dan ga je wel ontspannener het gesprek in.Je kan ook anders denken.
Het is die psychiater zijn beroep alleen wat de fuck gaat het hem aan wat je zuipt in je vrije tijd.Het gaat om jouw straf en jouw gevolgen die uit dit gesprek gaan komen.
Reageren
Denk nu even aan jezelf.
Het is geen familielid of vriend waar je tegen liegt.
Je geeft toe dat je gedronken hebt alleen je verminderd het aantal een beetje.Glaasje prik13 januari 2023 om 18:39Tip voor iedereen Google op: promille berekenen dan kan je zien of je drankjes over een komen met wat je geblazen hebt.
hier kan je dan gewoon wat onder gaan zitten wat je op geeft.
zeg ook niet van ik heb er zoveel gedronken, zeg ongeveer dan blijft het voor het rapport een beetje vaag.
bij mij heeft hij ook ongeveer genoteerd, had hier nog naar gevraagd.
maandag naar cbr voor eerste cursus dag😬
ReagerenPuk13 januari 2023 om 18:45@ glaasje prik idd Google voor het aantal glazen en ik heb ook gezegd 7 of 8 maar dat ik alles niet meer precies weet en weet het serieus ook niet
ReagerenGlaasje prik13 januari 2023 om 18:47Nog een toevoeging.
de psychiater heeft de verklaring van de politie.
dus ook wat je aan hun verklaard hebt met het aantal wat je gedronken hebt.
Ook zal de psychiater voorlezen in welke staat je was: je gedrag, je ogen en je spraak.
in welke staat je was krijg je ook bij je voor komen te horen.
ReagerenGlaasje prik13 januari 2023 om 18:51@puk
dat is prima,
je hoeft het aantal niet letterlijk goed te hebben.
mag best een beetje vaag zijn.
gebruik het wordt ongeveer gewoon.
ReagerenPuk13 januari 2023 om 18:54@ glaasje prik nou dan zeggen ze dat ik dronken was want eas echt niet helder heb dit ook eerlijk gezegd tijdens het gesprek en dat ik alles niet meer weet wat ik verklaarde bij de politie was pure dronkemans praat zo ga ik dat ook verklaren sloeg nergens op
ReagerenPuk13 januari 2023 om 19:05@ glaasje prik super dank je wel voor je hulp ook al ben je klaar waardeer ik echt
Moet iedereen de ema doen trouwens
Heel veel suc6 maandag 🙏
ReagerenGlaasje prik13 januari 2023 om 19:31@puk
Dat je erg van de kaart was van die avond is goed.
Dit duid er alleen maar op dat je dit niet gewend bent en normaal nooit doet.(dit klopt natuurlijk, :p ahum)
Dit was deze avond gewoon een uitschieter.
Weet je nog de hoeveelheid wat je opgegeven hebt bij aanhouding?
Ik geef mensen wel advies van ga iets onder je aantal zitten met wat je echt gedronken hebt, dit kan alleen als je bij je politie verhoor ook al minder hebt op gegeven.
Je gaat natuurlijk wel nat als je 2,0 promille geblazen hebt en maar vier bier verklaard hebt.
Dit kan je dan wel deels recht zetten bij de psychiater en bij je rechtszaak.
ReagerenGlaasje prik13 januari 2023 om 20:05@puk
dank u dat je mij succes wenst!
dat je vraagt of iedereen een EMA nodig heeft dan heb je denk ik moet genoeg uitzoek werk gedaan.
voor jezelf is het fijn dat je uit je onzekerheid bent.
wat ik deed is nonstop zoeken op alles wat met alcohol en verkeer te maken heeft.
zoek alle regels op, zoek de straffen op, lees echt heel de forum, kijk video’s over alcohol op YouTube.
durf de waarheid te lezen.
je hebt dan een bezigheid en zal dingen vinden waar je je zelf in herkend hieruit heeft het mij juist rust gegeven.
ReagerenPuk13 januari 2023 om 20:18@ glaasje prik had er 3 opgegeven echt dronkemans praat bij de psychiater 7 of 8 opgegeven en een tijdsblok van 5 uur tenminste dat ik denk dat het dat moet zijn omdat het promille Sky high was
Reageren