- Puk13 januari 2023 om 07:50
Ik heb vandaag de medische intake
Ik heb ook de brochure en iemand met 880 ugl verklaart 4 tot 6 per week te drinken en 2 eenheden doordeweeks echter is dit een man ik verklaar 4 tot 5maar lang niet elke week en 1 wijn doordeweeks
Geen idee hoe het gaat lopen ben er goed ziek van
Puk13 januari 2023 om 08:16Ik ga zeggen zoals het is 4 tot 5 wijntjes op zaterdag niet ieder weekend 3x per maand en ik zie het wel drink nu 4 maanden niet meer
Wat denken jullie
Reagerenblauw13 januari 2023 om 08:32Ja ze kunnen toch niet checken en nagaan wat je drinkgedrag is buiten het incident om. Alleen door je bloedwaardes kunnen ze een beeld krijgen maar dan ook weer niet als je bloedwaardes normaal zijn. Ze kunnen alleen onderrapportage geven als je te weinig aangeeft hoeveel je hebt gedronken op die avond zelf en niet je drankgedrag van een heel jaar lijkt mij. Ze moeten je geloven op je woord. Dus het lijkt mij belangrijker om juist aan te geven hoeveel je hebt gedronken die avond dan over een heel jaar.
ReagerenPuk13 januari 2023 om 08:36@ blauw ik weet het niet meer dus ga aangeven 7 of 8 wijn en dat ik het niet precies weet wat was echt dronken 😔 en de dag erna ook niet lekker een kater heb ik anders nooit want deink normaal niet zoveel
Wat denk jij
Reagerenblauw13 januari 2023 om 09:38Ja als jou drinkgedrag is niet elk weekend drinken en maar 4 wijntjes op zo’n avond dan is dat zo. Hoe moeten ze na controleren of het daadwerkelijk zo is? Ze moeten je geloven op je woord, wat ze wel weten is hoe hoog je promille was die avond en je bloedwaardes.
Reagerenblauw13 januari 2023 om 09:39Ze zullen meerdere vragen stellen over je drinkgedrag en als je daarop consistent blijft met je antwoorden kunnen ze vrij weinig anders geloven.
ReagerenPuk13 januari 2023 om 09:53@ blauw ben benieuwd hou jullie op de hoogte 🙏 hierna moet ik nog op locatie dus 2x
ReagerenPuk13 januari 2023 om 10:10@ blauw heb jij het al gehad
ReagerenPuk13 januari 2023 om 10:48Ik ben klaar waren een hoop vragen evenals je drink gedrag en de dag van aanhouding
ReagerenKoekjes13 januari 2023 om 11:25@puk
en hoe ging het ? Wat is je gevoel erbij? Zou je de vragen die je kunnen kunnen delen? Ik ben morgen aan de beurt..
ReagerenPuk13 januari 2023 om 12:08@ koekjes ze vragen hoe je je voelde mbt rijden ik heb eerlijk gezegd dat ik dronken was hoeveel je normaal drinkt 4 5 wijn op basis van 8 uur alleen met sociale gebeurtenissen
Dit was een uitschieter was niet van plan om tweug te rijden maar iedereen bleef en de taxi duurde een uur dus besloot op zelf te rijden daar dat dit een dronken beslissing was en echt niet lekker was ook aangegeven dat ik alles niet meer precies wist
Ze vragen ook of je medicijnen gebruikt en je werk
28 januari mag ik naar de psychiater
ReagerenKoekjes13 januari 2023 om 12:41@puk
hopelijk ging t goed !!!
je hebt wel de antwoorden gegeven die mijn advocaat mijn ongeveer aanraadde
Reageren
vroegen ze verder niks?blauw13 januari 2023 om 12:59@puk, nee ik moet mijn onderzoek nog krijgen
ReagerenPuk13 januari 2023 om 13:39@ koejes ja vragen of je bij een psycholoog loop enzo of je bepaalde ziektes hebt
Maar dit is ook echt mijn waarheid en zal dat 28 jan weer vertellen
ReagerenPuk13 januari 2023 om 13:46@ koejes ja vragen of je bij een psycholoog loop enzo of je bepaalde ziektes hebt
Maar dit is ook echt mijn verhaal en zal dat 28 jan weer vertellen
Reageren