- Koekjes11 januari 2023 om 18:56
@puk wat had je tegen de politie verklaard ?
Puk11 januari 2023 om 19:13@ koekjes dat was dronkemans praat 3 wijn😬 waren et 7 of 8
ReagerenMiss11 januari 2023 om 19:22@koekjes
In de brief staat dat ik het onderzoek voor 1 maart moet hebben afgerond dus ik zou dan mid februari ongeveer testen dan heb ik 7 weken niet gedronken.
Reageren
Daarvoor had ik al een langere tijd niet meer gedronken dus weet niet of dat dan terug te zien.blauw11 januari 2023 om 19:30Vgm is een eenmalige uitschieter niet heel erg en zouden je waardes niet meteen als een raket omhoogschieten. Idd wel dom om te drinken maar door 1 nacht 4 glazen wijn te drinken betekent niet einde van de wereld. Met zekerheid durf ik het natuurlijk niet te zeggen want kben geen dokter maar dit las ik ergens.
Reagerenblauw11 januari 2023 om 19:34@miss maar miss lees ik het verkeerd, ben je tijdens oud en nieuw helemaal padje af gegaan en op 2 jan nog is 4 glazen wijn?
ReagerenMiss11 januari 2023 om 20:41@blauw
Ik heb op oud en nieuw 3 cocktails en 1 shotje gedronken dus ook 4 glazen ik was zeker niet padje af maar ben toch wel bang voor het bloedonderzoek
ReagerenKoekjes11 januari 2023 om 22:27@ miss
ze raden 2/3 maanden aan maar ik zat ook op 6 weken. Ik denk dat je vooral niet moet liegen want een psyigayer heeft dat meteen door. Hoe het werkt als je voor de 2e x gepakt wordt weet ii niet. Maar druk maken helpt in iederr geval niet
ReagerenKoekjes11 januari 2023 om 22:28@puk
ik zei tegen de politie ook 2 maar waren er 8/10
mijn advocaat zegt dat ik tegen de psygiater moet zeggen dat ik loog tegen de politie maar dat k tegen hem wel eerlijk ga zijn omdat hij het door heeft en ik echt spijt heb en daarom gewoon eerlijk ben
ReagerenPuk12 januari 2023 om 08:05@ koekjes je hebt niet geliogen je was dronken tenminste dat was bij mij zo
Als je zegt dat je gelogen hebt denken ze dat je die avond niet dronken was en dus tollerent vraag maar na aan je advocaat
ReagerenPuk12 januari 2023 om 15:34Koekjes wat ga je zeggen over je normale drink gedrag
Ik dronk alleen op zaterdag enmax 4 wijn
ReagerenKoekjes12 januari 2023 om 20:54@puk
omdat mijn promillage zo hoog was moet ik zeggen dat ik ongeveer 6 glazen per week drink anders rkijg ik onderpromillage volgens de advocaat..
ik drink helemaa niet zoveel
ReagerenKoekjes12 januari 2023 om 20:55@puk
en over het liegen.. ik raakte in paniek was nog noooit met politie in aanraking geweest hiervoor.
Reagerenblauw13 januari 2023 om 01:496 glazen per week wordt je sws bestempeld als alcoholmisbruiker…
ReagerenKoekjes13 januari 2023 om 02:06@blauw
in de brochure die ik heb gekregen staat anders. Ik mag als volwassene drinken en 6 glazen max. Per week is voor een vrouw nog niet schokkend. Dit is pas vanaf 7. Wanneer zij mij als alcohist neer zetten is dit makkerlijker aan te vechten dan dat ik 8 glazen per week zou drinken, want 8 glazen telt wel als misbruik.
ReagerenPuk13 januari 2023 om 07:31