Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puk

@ glaasje ja die moet ik doen maar dacht miss vergeten ze die maar dat zal wel niet dan😬😵‍💫

Wel goed dat ze het doen 🙏 gelukkig mag je dan alweer rijden

Wanneer kreeg jij een oproep voor voorkomen ik heb nog niks gehoord en sommige hier wel en die waren later aangehouden als mij

Puk

@ koekjes heel veel suc6 morgen jij kan dat 🙏❤️

Reageren
    Puk

@ loekjes en over wat je gedronken hebt die avond eerlijk aangeven hoeveel anders leokg je onderrapportage anders krijg je onderrapportage en denken ze dat je niet eerlijk bent want ja 2 peomille is gewoon 7 of 8 wijn 3 of 4 slaat nergens op 2n is echt te onderbouwen met scheik en dronkemans praat want niemand die dronken is is eerlijk bij de aanhouding

Reageren
    Princes

Veel suc6 allemaal 1 dezer weken met de psych

Reageren
    Puk

@ koekjes last je weten hoe het ging🙏

Reageren
    Puk

@ koekjes bij mij vraagde ze naar m’n werk ik heb zelf besloten een andere baan te zoeken daar dat het openbaar vervoer anderhalf uur was en mn dochter dan te lang alleen was vanaf 0630 sochtends😔 en nu een baan in m’n woonplaats 6 min fietsen miss dat je hier iets aan hebt🙏 heb aangegeven dat het een grote impact heeft gehad die stomme keuze die avond

Reageren
    Koekjes

Iedereen bedankt. Ik heb zo het onderzoek ik geef straks een update.

Reageren
    Koekjes

Onderzoek gehad.
    ze gaat er vanuit dat het een eenmalig iets was maar ik moet niet te veel hopen. Nu nog wachten op rapoort

succes iedereen die nof moet

Reageren
    blauw

Wat heb je allemaal gezegd?

Reageren
    Puk

@ koekjes mag ik vragen wat je hebt geantwoord mbt de aanhouding, je drank gebruik en je werk

Reageren
    Koekjes

Ik heb heb vragen gekregen als hoeveel dronk je voor de aanhouding-6/7 per week, hoeveel drink je nu- niks, hoe ging het rijden- was heel dronken, en verder heel veel spijt getoond moest zelfs huilen odmat jet allemaal te veel is

vertelt dat ik werk omdat ik gewoon een contract heb, vragen over hoe mijn jeugd was- stabiel en rustige jeugd. Geen reden geven voor alcoholmisbruik en verder gewoon eerlijk zijn. Ik heb niet meer gedronken na de aanhouding en dit tilt volfens mij erg zwaar mee

Reageren
    Puk

Wat goed van je

Ik begin nu te twijfelen met m’n 2 a 3x per maand 4 5 wijn maar het is echt zo 😔

Reageren
    blauw

Achja, geniet van je rust nu. Je hebt gedaan wat je moest doen en wat je kon doen tis nu gwn afwachten @puk hierover blijven piekeren helpt niet 🙂

Reageren
    Puk

@ blauw moet 28 januari weer dat is dubbel op snap niet dat niemand dat heeft hier

En klopt deuk naken helpt niet en ik zie het ook zo aangezien wat ik normaal dronk ten aanzien van de uitschieter aanhouding is er alles behalve tolerantie was gewoon dronken.

Reageren
    blauw

Ohja idd vergeten…

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.