Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puk

@ koekjes ik zou ovj vrees voor een maandje of 9 als je het onderzoek niet haalt minimaal een jaar

Piet

@ koekjes wanneer heb je je onderzoek

Reageren
    MJ

@glaasje
    Waar ik toch nog even benieuwd naar ben, als het mag. Je rapport zag goed uit.
    Of te wel je had dus geen DSM classificatie?
    En verder wel of geen opmerkingen betreffende onderrapportage, tolerantie en/of controleverlies?

Reageren
    Piet

@ mj hoe zag jouw rapport eruit

Reageren
    MJ

nee ik heb nog geen rapport ontvangen. Zou nog dit jaar gereed zijn, maar zal dan meteen naar CBR gaan. Dus ik verwacht eigenlijk voorlopig nog geen bericht vanuit CBR, want daar komt het op een stapel terecht.

Reageren
    Koekjes

@piet

datum onderzoek is nog niet bekend. Wel moet voor 12 februari alles bij cbr zijn. Dus hoop snel.

Reageren
    Piet

Waarom voor 12 februari

Reageren
    Puk

@ koekjes als je betaald hebt kun je toch gewoon inplannen

Reageren
    Koekjes

@piet

omdat ze dan een beslissingen moeten nemen op basis van de rapportage van de psygiater

Reageren
    Piet

@ koekjes hoe bedoel je want het cbr mag er echt 3 maanden over doen om je de uitslag te geven 

Reageren
    Puk

@ koekjes dat is denk ik vanaf datum onderzoek 😬 

Reageren
    Joop

Dat je een drankverslaving hebt is jouw probleem, dat je ladderzat achter het stuur kruipt is moord met voorbedachten rade punt. Als men he veroordeelt op zijn Amerikaans dan is dat het enige juiste. Jij mag gewoon nooit meer rijden. Jij zegt nu misschien ik reed niemand dood, wel volgende keer beter dan ? Dit gaat nog gebeuren. Drank, drugs … Jullie horen zelfs niet op een fiets. Dat afkicken de hel is dat geloof ik wel, maar ik doe niet aan pamperen. Blijf uit het verkeer punt. Voorgoed. Als ik zou moeten oordelen over de uitkomst hiervan… en dat doe ik voor mijn medemensen. Empathie voor jouw probleem heb ik tot op het niveau dat jij achter het stuur kruipt, dan stopt het. Je zal het misschien vatten als iemands kind onder je wielen ligt.

Reageren
    Olaha

@ joost dat we een fout hebben gemaakt weten we wel snap je standpunt ik ben blij geen ongeval te hebben gemaakt en de straf krijgen we ben maar niet bang mij hoor je daar niet over en het is een harde les ik drink nooit meer schuldgevoel ten top

Reageren
    Koekjes

@piet @puk

Oh ik dacht omdat dan alles bij het cbr binnen moest zijn dat ik het dan te horen kreeg

Wie heeft het onderzoek al gehad en gezlaagd en kan alles precies vertellen? Ik ben nogaal een zenuwpees en maak me zelfs druk om een vork die verkeerd ligt..

Reageren
    Puk

@ koekjes Sws niet niet meer drinken ivm je bloedwaardes als je het dan niet haalt is je stop datum datum van aanhouding ze raden 2 maanden minimaal aan

Ik heb na de aanhouding niet meer gedronken en ga het ook nooit meer doen de gevolgen die het met zich mee brengt zijn dermate dat ik me zo slecht voel over wat er had kunnen gebeuren

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.