- Puk15 december 2022 om 07:17
@ koekjes ik zou ovj vrees voor een maandje of 9 als je het onderzoek niet haalt minimaal een jaar
Piet15 december 2022 om 13:11@ koekjes wanneer heb je je onderzoek
ReagerenMJ15 december 2022 om 13:40@glaasje
Reageren
Waar ik toch nog even benieuwd naar ben, als het mag. Je rapport zag goed uit.
Of te wel je had dus geen DSM classificatie?
En verder wel of geen opmerkingen betreffende onderrapportage, tolerantie en/of controleverlies?Piet15 december 2022 om 13:43@ mj hoe zag jouw rapport eruit
ReagerenMJ15 december 2022 om 13:51nee ik heb nog geen rapport ontvangen. Zou nog dit jaar gereed zijn, maar zal dan meteen naar CBR gaan. Dus ik verwacht eigenlijk voorlopig nog geen bericht vanuit CBR, want daar komt het op een stapel terecht.
ReagerenKoekjes15 december 2022 om 14:46@piet
datum onderzoek is nog niet bekend. Wel moet voor 12 februari alles bij cbr zijn. Dus hoop snel.
ReagerenPiet15 december 2022 om 14:53Waarom voor 12 februari
ReagerenPuk15 december 2022 om 15:49@ koekjes als je betaald hebt kun je toch gewoon inplannen
ReagerenKoekjes15 december 2022 om 15:49@piet
omdat ze dan een beslissingen moeten nemen op basis van de rapportage van de psygiater
ReagerenPiet15 december 2022 om 16:22@ koekjes hoe bedoel je want het cbr mag er echt 3 maanden over doen om je de uitslag te gevenÂ
ReagerenPuk15 december 2022 om 16:25@ koekjes dat is denk ik vanaf datum onderzoek 😬Â
ReagerenJoop15 december 2022 om 16:26Dat je een drankverslaving hebt is jouw probleem, dat je ladderzat achter het stuur kruipt is moord met voorbedachten rade punt. Als men he veroordeelt op zijn Amerikaans dan is dat het enige juiste. Jij mag gewoon nooit meer rijden. Jij zegt nu misschien ik reed niemand dood, wel volgende keer beter dan ? Dit gaat nog gebeuren. Drank, drugs … Jullie horen zelfs niet op een fiets. Dat afkicken de hel is dat geloof ik wel, maar ik doe niet aan pamperen. Blijf uit het verkeer punt. Voorgoed. Als ik zou moeten oordelen over de uitkomst hiervan… en dat doe ik voor mijn medemensen. Empathie voor jouw probleem heb ik tot op het niveau dat jij achter het stuur kruipt, dan stopt het. Je zal het misschien vatten als iemands kind onder je wielen ligt.
ReagerenOlaha15 december 2022 om 16:34@ joost dat we een fout hebben gemaakt weten we wel snap je standpunt ik ben blij geen ongeval te hebben gemaakt en de straf krijgen we ben maar niet bang mij hoor je daar niet over en het is een harde les ik drink nooit meer schuldgevoel ten top
ReagerenKoekjes15 december 2022 om 16:39@piet @puk
Oh ik dacht omdat dan alles bij het cbr binnen moest zijn dat ik het dan te horen kreeg
Wie heeft het onderzoek al gehad en gezlaagd en kan alles precies vertellen? Ik ben nogaal een zenuwpees en maak me zelfs druk om een vork die verkeerd ligt..
ReagerenPuk15 december 2022 om 16:49@ koekjes Sws niet niet meer drinken ivm je bloedwaardes als je het dan niet haalt is je stop datum datum van aanhouding ze raden 2 maanden minimaal aan
Ik heb na de aanhouding niet meer gedronken en ga het ook nooit meer doen de gevolgen die het met zich mee brengt zijn dermate dat ik me zo slecht voel over wat er had kunnen gebeuren
Reageren