- Koekjes14 december 2022 om 13:56
@puk
Ik was 29 okrober aangehouden
5 december alles betaald en vandaag brief gekregen dat ik het onderzoek kan inplannen.Puk14 december 2022 om 14:28Puk14 december 2022 om 14:36Hoop dat je het haalt in 1 x 🙏
ReagerenBassie14 december 2022 om 14:49Dat is idd snel, ik 8 oktober en nog helemaal niets gehoord behalve dan van de ovj 8 maanden rijbewijs kwijt.
ReagerenPuk14 december 2022 om 14:52@ bassie is miss ook niet erg langer wachten ivm bloedwaardes 😉 die moeten straks top zijn na 4 maande miss 5 niet drinken 🙏
ReagerenBassie14 december 2022 om 14:58Die zijn staks weer als een joggie😁
ReagerenPuk14 december 2022 om 15:00@bassie wat is joggie 🤣🤣🤣
ReagerenPuk14 december 2022 om 15:03Bassie14 december 2022 om 15:13🤣🤣
ReagerenJoost14 december 2022 om 18:33@koekjes
Je drinkt eigenlijk nooit… maar met 7-9 glazen alcohol op heb je nergens last van en kunt autorijden. En dat als beginnend bestuurder. En dan rij je 2 voertuigen total loss… je was gewoon dronken.
Houdt er maar rekening dat die EMA nog gaat komen wanneer je meer dan 0,5 promille hebt.
Daarnaast zou het ook nog kunnen zijn dat je voorlopig even geen rijbewijs meer hebt.
ReagerenGlaasje prik14 december 2022 om 18:34@blauw
Je zo ie zo inzage doen in je rapport omdat je toestemming moet geven tot doorzenden naar cbr.@mj
Ja ik ging ook met een kut gevoel de deur uit na dat onderzoek, dacht is dat alles.
Ook gevoel van niet echt alles kunnen toelichten.Vaak katers is dat je dan vaak te veel drinkt, dat heb je “natuurlijk nooit” (deze is wel beetje dubbel want een alholist krijgt juist minder snel een kater door gewenning)
na de dag van de aanhouding had je een stevige kater omdat je dit “nooit” doet.Had je na 2 promille geen kater = gewenning = alcoholmisbruik = 1e strafpunt.
ReagerenKoekjes14 december 2022 om 21:12@joost
waaruit maak jij op dat ik nergens last van had toen ik ging rijden? Hebben meerdere factoren meegespeeld waardoor ik mijzelf overschatte en dacht dat ik kon rijden wat uiteindelijk niet zo bleek te zijn.
ReagerenKoekjes14 december 2022 om 21:13@puk @bassie
misschien ligt het aan waar je woont. Ik hoop dat jullie snel meer weten want de onzekerheid waar je in zit is slopend..
hopelijk snel (goed nieuws) voor jullie
ReagerenPuk14 december 2022 om 22:59@ koekjes jij hebt je rijbewijs terug gekregen van oovj dan is het cbr er snel bij denk ik zo
Ik niet heb hem daar gelaten zodat het van m’n rijontzegging afgaat
ReagerenKoekje14 december 2022 om 23:27@puk
ik kon dat niet kiezen. Binnen 10 dagen na invordering heeft het ovj mij een brief gestuurd dat mijn rijbewijs niet langer wordt ingehouden en gelijk naar het cbr wordt gestuurd.
Reageren
ik weet nu niet hoe verder met ovj en hoelang ik van hun krijg. Want alleen onderzoek bij cbr nu en verder helemaal geen info