Hallo,
Ik heb een maand geleden de drugs speed "ontdekt". Mijn vriendin gebruikten dit al eerder maar heb het zelf tot voor kort nooit aangedurft.
Echter werkte dit zeer anders op mij uit dan me van tevoren verteld werd. Ik werd er lichamelijk wel energieker van, moeheid nam af. Maar ik kwam geestelijk wat meer tot rust. Normaal gesproken ben ik een enorme denker, ik kan aan 20 dingen tegelijk denken.. tot ik er zelfs hoofdpijn van krijg. Maar onder invloed van speed ben ik veel kalmer en bewuster van wat er zich afspeelt. Is dit te verklaren?
Kan het niet verklaren, kan alleen maar zeggen dat je heel verkeerd bezig bent, vooral denkers alls jij kunnen daardoor snel afhankelijk worden.
Zoek ander hulp als je problemen hebt. Een Plantival tabletje kalmeert ook hoor!
Een homeophaat kan jou ook helpen met je piekerstoornis.
Drugs geven alleen maar problemen! Denk nou niet dat je een uitzondering bent, dat jij het wel in de hand hebt, de ellende door drugs is helaas groot! Brenda
halllo,
Ik heb precies hetzelfde gehad maar dat is voor lange duur.
Je kan speed snuiven of een andere drugs gebruiken,
allemaal prima en eerlijk gezegd moet je als mens dingen uitproberen,
maar uiteindelijk zal de drugs je terug pakken.
als het lichamelijk niet is , is het psychische wel.
als je geld er niet aan gaat , gaat je vriendschappen en relaties wel naar de klote.
Ik had in het begin ook nergens last van, en ik ben een super denker en had het preciese effect van wat jij aangeeft. maar na een paar keer meer gebruiken kreeg ik het tegen gestelde . dus hoe dan ook , of het in het begin is of later DRUGS PAKT JE
succes