Zoeken Vraag het forum

ziek na blowen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik heb op een feest voor de eerste keer geblowd. Het s nu woensdag en dat was een maandag avond. de joint was niet goed gevallen. Ik ben een meisje. En ik werd helemaal bang en het voelde alsof ik iedere keer wakker werd uit een droom. En alles op nieuw begon. En ik zag half scherp en ik trilde super erg! Echt alle spieren in mijn lichaam en ik had er geen controle over ik weet niet of ik een bad trip heb gehad. Maar ik werd echt bang en ben naar huis gebracht een ik had super rode ogen en ging in bed liggen. En ik voelde me ook alleen maar goed in bed. En toen voelde ik me wel oke en ging slapen. De volgende dag kwam dat stonede gevoel weer terug. Ik werd helemaal licht in mn hoofd en weer trillen. Dus ik ging weer in bed liggen. Toen na een half uur was het weer oke. Toen ging ik in de avond douchen en toen kwam het weer terug. Ik ben gaan slapen.
    De volgende ochtend kwam het WEER terug. Ik ben de hele dag op bed geweest. Toen was ik de volgende dag weer zo, bij oud en nieuw. En misselijk.
    Nu voel ik me wel wat beter maar nog niet mezelf. Ik lach niet meer en ik ben bang dat er echt iets mis is. Ik heb geen eetlust meer en ben nog steeds licht in mn hoofd. Ik ga het denk ik aan mn ouders vertellen. Ik ben nog maar 14 en medische hulp vragen ofzo.
    Ik namelijk 7 trekjes en een shotje. En het was mn eerste keer.
    Mn ouders denken dan ik ziek ben.
    Iemand ook ‘ziek’ na joint?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je bent niet de enige die ziek wordt van een joint. Een bad trip dus. En niet zo’n kleine
    Wat was het shotje?

Reageren
Reageer op: ziek na blowen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.