- Anoniem4 maart 2014 om 17:55
Ik ben een meisje van 16 en sinds 1,5 maand blow ik heel af en toe. Dan moet je denken aan 5x over die 1,5 maand verspreid.
De laatste 2x had ik sterkere wiet dan eerst (silver haze). Geen bad trip ofzo gehad, gewoon een leuke tijd. Wel gecombineerd met drank dat bij mij wel ging in tegenstelling tot een vriendin van me. Dom maar ja, sinds de 1e keer ben ik elke dag wel een keer of meerdere keren duizelig en bang om flauw te vallen en dat is al zo’n 1,5 week lang. Een stuk of 2x was het ook echt zover dat ik dacht nu ga ik flauw vallen, maar het is nog niet gebeurd. Een paar jaar geleden, ben ik ook wel is flauw gevallen, natuurlijk niet door wiet. Alleen ik vind het zo toevallig dat ik deze klachten precies heb vanaf die dag dat ik voor het eerst wat sterkere wiet nam.
Daarom vroeg ik me af of dit er iets mee te maken kan hebben, wanneer dit weer verdwijnt of wat ik er tegen kan doen.
Graag reageren, ook met de kleinste dingen want ik heb er echt last van.1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 maart 2014 om 18:41Het lijkt erop dat de wiet die je gebruikt hebt dan toch te sterk voor je was. Ik raad je aan om voorlopig ook geen wiet meer te gebruiken. Als de klachten blijven aanhouden, ga dan naar je huisarts.
Reageren