- Ivar11 april 2013 om 15:30
Beste meneer of mevrouw,
Enige tijd geleden had ik pijn aan mijn milt.
Toen ben ik naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek dat mijn milt iets vergroot was. De pijn is nu een half jaar weg. Ik leef erg gezond (sport en voeding en drink weinig) . Nu ben ik afgelopen weekend naar een feestje geweest. Toen heb ik één pilletje xtc genomen (Dit heb ik afgelopen half jaar niet gedaan). Nu heb ik precies dezelfde pijn als een half jaar geleden. Ik denk dus dat dit een soort van allergische reactie is op dit middel. Ik weet dat dit na enige weken weg zal trekken. Toch vind ik dit erg raar, omdat anderen hier nooit last van hebben en ik erg gezond leef en verder nooit gekke dingen doe. Ik maak mij daarom toch een klein beetje zorgen.En hoop hier een antwoord op te krijgen.
2 reactiesReagerenTara12 april 2013 om 14:02Hai, welk antwoord hoop je te krijgen? Dat heb je jezelf al gegeven. Je milt is iets vergroot en kennelijk reageert de Extacy daarop met pijn. Lijkt me voor de hand liggend dat je dus geen Extacy meer slikt.
Tara
ReagerenGus15 april 2013 om 15:38Hai Ivar,
Reageren
De milt maakt het bloed schoon, maar is niet per sé noodzakelijk; dit ter geruststelling!
Maar dat je steken in je zij voelt komt waarschijnlijk door een ophoging van gassen in je (dikke) darm, die links hoger ligt dan rechts en precies op dezelfde hoogte als je milt. Kennelijk heeft de XTC je darmen een beetje ontregelt.
Groetjes, Gus