Zoeken Vraag het forum

Buikpijn als ik denk aan xtc/drugs

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey allemaal,

Zo eens in de zoveel tijd gebruik ik wel eens een pilletje.
    Vorig jaar koningsdag heb ik een halfje en een kwartje bijgeslikt.
    Tijdens het feest kwam ik in de verdrukking en ging ik ‘effe niet lekker’.
    Dit was na een half uurtje chillen wel weer weg en verder een redelijk normale/niet heel bijzondere trip gehad.
    De dagen daarna heb ik me wel beroerd gevoeld (beetje de standaard symptomen die je na gebruik heb).
    Dit had ik nog nooit eerder gehad, meestal had ik pijn in m’n mond en weinig zin in eten maar geen week lang last en depressief.

Wanneer ik nu iedere keer praat over drugs, ‘lekker gaan’, xtc etc dan krijg ik buikpijn en moet ik naar de wc.

Zelf heb ik al ondertussen weer een keertje gebruikt (wat prima ging) maar nu bijna een jaar later krijg ik steeds weer die buikpijn.

Ik wil hier graag vanaf, want ik wil gewoon 3 a 4 keer in de zomer een pilletje gebruiken.
    Ik ben dus ook geen grootverbruiker en het meeste wat ik ooit in totaal heb gehad op 1 feestje is 1 hele pil.
    Verder blow ik wel regelmatig en heb ik niet het idee dat dit effect heeft op die buikpijn, omdat ik vorig jaar nog niet zoveel blowde.

Reageer op: Buikpijn als ik denk aan xtc/drugs
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.