Zoeken Vraag het forum

Cocaine, alcohol en roken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben student en drink best veel alcohol. Soms wel gewoon een paar weken lang elke dag 4-7 glazen, maar dan soms ook een paar weken helemaal niet. Harddrugs gebruik ik heel zelden… heb een paar dagen geleden cocaine gesnoven i.c.m. met veel te veel alcohol! De vorige keer dat ik harddrugs had gebruikt was in de zomer van 2010 (om even een idee te geven hoe vaak ik het gebruik). Ik heb naast 1,5 fles wijn en een paar biertjes (2 of 3) dus een lijntje coke genomen en een paar uur later nog een puntje (beetje op een sleutel). Daarnaast rook ik ook wel heel veel. Nu voel ik me al dagen vermoeid, heb ik steken in mijn hartstreek etc. Nu las ik dus pas net dat de combinatie alcohol en cocaine levensgevaarlijk is, zeker in combinatie met roken… moet ik me zorgen maken of is het gewoon stress en moet ik gewoon even afwachten of het over gaat…

Alvast bedankt.

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

O nog even dit…mijn vriendin had het ook gedaan… maar die heeft ook nog speed lopen snuiven… en die kon dus de hele nacht niet slapen… ik heb dezelfde nacht gewoon als een roos liggen slapen en de volgende dag voelde ik me wel rot… maar nu paar dagen alleen nog een beetje vermoeid (denk aan spierpijn, beetje hoofdpijn etc.)

Reageren
    Gus

Nou, dat jij je rot voelt en vermoeid komt niet door de coke, maar door de alcohol. . !
    Ik heb vroeger best veel coke gesnoven, maar met voldoende slaap, was dat uitstekend uit te houden.
    Maak je maar geen zorgen om de combinatie coke-roken-alcohol, maar meer om je alcohol misbruik (1,5 fles wijn.. tsss)>
    Groetjes, Gus

Reageren
    Fee

Hai, kun je ook een week zonder alcohol, of ben je al verslaafd? Anderhalve fles wijn per dag en/of 4 tot 7 bier? Woops, dat is echt veel hoor. Je ondermijnt je gezondheid. Waarom beperk je het niet tot 1 a 2 in het weekend, of woon je in een studentenhuis waar ze een thuistap hebben? Zonde van je geld… en je gezondheid.

Reageren
    dirk

ga is lezen soms een paar weken niet!

Reageren
    Kim

Flinke kater.

Reageren
    Anoniem

Ik ben nou 40 en gebruikte on men leven vooral heroïne en cocaïne en alcohol de laatste 11 jaar ben. Iedergeval al van de heroïne af maar heb ik nog wel. Elke week 1a2 dagen in de week dat ik losmoet. Ik heb het idee dat ditwel de k laatste drempels zyn maar vind het zo moeilijk om het los te laten. Waarom is het ook By by voorbaat dat als je uit z’n situatie komt meteen de gene bént diezich moet bewyzen.de Man die liefde te verdelen kan.

Reageren
Reageer op: Cocaine, alcohol en roken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.