Zoeken Vraag het forum

Cocaine, alcohol en roken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben student en drink best veel alcohol. Soms wel gewoon een paar weken lang elke dag 4-7 glazen, maar dan soms ook een paar weken helemaal niet. Harddrugs gebruik ik heel zelden… heb een paar dagen geleden cocaine gesnoven i.c.m. met veel te veel alcohol! De vorige keer dat ik harddrugs had gebruikt was in de zomer van 2010 (om even een idee te geven hoe vaak ik het gebruik). Ik heb naast 1,5 fles wijn en een paar biertjes (2 of 3) dus een lijntje coke genomen en een paar uur later nog een puntje (beetje op een sleutel). Daarnaast rook ik ook wel heel veel. Nu voel ik me al dagen vermoeid, heb ik steken in mijn hartstreek etc. Nu las ik dus pas net dat de combinatie alcohol en cocaine levensgevaarlijk is, zeker in combinatie met roken… moet ik me zorgen maken of is het gewoon stress en moet ik gewoon even afwachten of het over gaat…

Alvast bedankt.

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

O nog even dit…mijn vriendin had het ook gedaan… maar die heeft ook nog speed lopen snuiven… en die kon dus de hele nacht niet slapen… ik heb dezelfde nacht gewoon als een roos liggen slapen en de volgende dag voelde ik me wel rot… maar nu paar dagen alleen nog een beetje vermoeid (denk aan spierpijn, beetje hoofdpijn etc.)

Reageren
    Gus

Nou, dat jij je rot voelt en vermoeid komt niet door de coke, maar door de alcohol. . !
    Ik heb vroeger best veel coke gesnoven, maar met voldoende slaap, was dat uitstekend uit te houden.
    Maak je maar geen zorgen om de combinatie coke-roken-alcohol, maar meer om je alcohol misbruik (1,5 fles wijn.. tsss)>
    Groetjes, Gus

Reageren
    Fee