Hey , ik heb een week voor kerst wat paniekaanvallen gekregen , beetje alles tegelijk voelde me al wekenlang heel erg slecht , me papa heeft 3 weken op intensieve zorg gevochten voor zn leven met covid heeft het nipt gehaald etc. , om toen met de kerst en feestdagen wat ontspannen gevoel te hebben heeft mn huisarts me 0.25 xanax voorgeschreven waarvan ik er tot 3 per dag van mocht nemen , ik heb toen sinds 20 december 0.5 en heel soms 0.75 xanax genomen maar wil er nu 2 maand later toch wel mee stoppen omdat het niet iets is om al te lang te blijven gebruiken , ik merk wel dat het me minder angstig maakt , kan beter slapen ... maar ik ervaar een grote bijwerking dat het enorm spierverslappend/verlammend werkt , ik voel me echt heel slap ofzo door de xanax , ik wil er dus vanaf vandaag mee stoppen en ik weet dat je het normaal moet afbouwen etc. maar ik kan mn hoofd wel rustig houden , zijn die klachten van spierzwakte normaal tijdens het gebruik van xanax ? neem aan van wel want het werkt spierverslappend en zet bepaalde functies van je brein eigenlijk uit , maar zouden die klachten wegtrekken als ik nu stop met het gebruik of hoelang kan ik restklachten verwachten ? Mvg Maxim 28j
Ik raad je aan om ze toch even af te bouwen.
De klachten die je beschrijft kunnen idd door de Xanax komen