- Anoniem15 november 2013 om 23:25
Ik gebruik Xanax 1mg en Paroxetine 60mg dagelijks en wil zo graag vanaf.voelt mij er niet goed bij..is dit mogelijk om het af te bouwen ??? waterland.
5 reactiesReagerenAnoniem15 november 2013 om 23:43Na 10 jaren wil ik ook stoppen met de dagelijkse gebruik van Paroxetine 60mg en 1,5 mg Xanax.
ReagerenTandor116 november 2013 om 00:31Dat kan natuurlijk alleen in overleg met de behandelaar. Houd er wel rekening mee dat er langzaam en over een lange periode moet worden afgebouwd. En niet beide middelen tegelijk.
ReagerenAnoniem13 maart 2016 om 11:47Slik 18 dagen 1 mg xanax retard, daarna 7 dagen 0,5 mg. Ben gestopt maar is een hel om vanaf te komen. Vreselijke bijwerkingen, de klachten komen heviger terug. Begin er nooit aan is verschrikkelijk. En dat niemand mij durft te zeggen dag ik te vroeg gestopt ben, volgens experts mag de dokter dit nooit langer dan 4 weken voorschrijven i.v.m. heftige bijwerkingen bij afbouwen.
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 12:10Je bent niet te vroeg gestopt….maar te snel…. je had die 0,5 mg langer moeten gebruiken alvorens te stoppen.
ReagerenMaria23 februari 2019 om 22:42Een xanax verslaving kan helaas blijvend zijn. Nu een troost, je lichaam zal ’tevreden’ zijn met een lage dosis bvb 1 mg daags.
Ik ben verslaafd aan xanax, ik kan helaas niet en mag zelfs niet volledig stoppen, xanax heeft mijn hersenen beschadigd.
Reageren