Er is iets mis maar wat …

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG
  • #1

    Hoi ,
    Ik maak de laatste tijd wat nare dingen mee . Ik gebruik al een half jaar bijna wekelijks cocaïne of pep . Deze keer was het er over en heb ik gemerkt aan mijn lichaam na 3 dagen te gebruiken . Na de 3de dag kwamen mijn teennagels en vingers blauw , mijn benen plots extreem vol blauwe plekken , mijn achterhoofd deed enorm veel pijn . Ik heb sowieso een maand geleden bloed laten trekken en ik zag dat ( GPT ) ALT verhoogd was .. volgens mij zijn dat organen geen idee eigenlijk . En leukocyten ( witte bloedcellen ) stonden op 46 wat veeel te veel is mag maar 4 staan ? Zou het er iets mee te maken hebben ? Of iets met dat ik drugs neem ? Ik baar me wat zorgen ...

    Reactie
    #2

    GTP en ALT zijn leverwaarden. Die zijn beslist verhoogd door het drugsgebruik. Ook de blauwe plekken kunnen erdoor veroorzaak worden. I raad je dringend aan om ermee te stoppen en het met je dokter te bespreken

    Reactie
    #3

    Zorgen maken heeft niet zoveel zin; goed voor je gezondheid zorgen is verstandiger. Bloedonderzoek zegt wel wat maar lang niet alles. Bij langdurig gebruik kunnen allerlei lichaamsfuncties ontregeld raken. Drugs zorgen ook voor verliezen aan voedingsstoffen. Bij slechte voeding en tekorten aan voedingsstoffen ben je ook gevoeliger voor verdovende middelen dus een vicieuze cirkel. Ik zou hulp zoeken om er vanaf te komen en vooral ook wat te doen aan de onderliggende  problematiek. Vaak speelt het ervaren van een leegte in jezelf een rol, die je probeert op te vullen door verdovende middelen. Dus naast professionele hulp ook dingen vinden waar je beter door in je vel komt te zitten.

    Reactie
Reageer op: Er is iets mis maar wat …
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief