- Mich22 juli 2018 om 12:17
hey allemaal, ik heb een nogal dringende vraag. Ik ben 28. De afgelopen 3 jaar heb ik dagelijks cannabis gerookt. Ik dacht dat ik mij door dit allemaal veel beter voelde. Tot op een moment ik kwam dat ik mij wat psychotisch begon te voelen en zeker niet goed meer in mijn lichaam. Ik ben nu een week en 2 dagen gestopt. Ik ben echt elke dag heel erg moe. Geeuwen doe ik enorm veel. En ik heb echt zen verdwaast gevoel in mijn hoofd, precies of ik ben aan het zweven. Ik weet echt niet wat dat is. Ik heb wel diabetes maar die staat wel goed geregeld. Ik ben ervoor naar de dokter langsgeweest. Maar die zei je bloeddruk is normaal, je hartslag, bloedwaarden. Ik maak me echt zorgen. Heb natuurlijk niet met de huisarts besproken over mijn gebruik. Ik hoop echt dat jullie mij antwoorden kunnen geven op mijn vragen. Ik word ook veel wakker. Wat zweterig, Maarja het is hier ook al 2 weken tegen de 30 graden… ik neem nu extra magnesium ook sinds 3 dagen. Ik wil echt terug zoals vroeger zijn. Zin in alles. Voor de moment heb ik daar allemaal niet zo veel zin in. Weet er soms iemand of dit van mijn gebruik kan komen? En wanneer deze symptomen misschien terug zouden beginnen minderen? Mijn broer waar ik samen met rookte heeft hier geen last van. Vandaar mijn zorgen. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven langs deze weg.
Grtn Mich