- 7216 juli 2018 om 02:12
Goedenacht,
Ik zit met een probleem en het zit me helemaal niet lekker. Mijn man is vandaag van 15 tot 23.45 uur weg geweest. Feestje met bbq.
Hij kon niet eens fatsoenlijk naar binnen komen. Is vanaf 23.45 uur aan het overgeven. Dit is echt niet normaal. Echt niet. Hij kan niet fatsoenlijk lopen, is vanavond al van de trap af geschoten nadat hij van de badkamer kwam.
Zojuist badkamer al schoongemaakt, aangezien ons hele gezin daar uiteraard ook gebruik van maakt.
Maar hoe lang kan zoiets aanhouden. Ik heb steeds zoiets van, moet ik niet de huisartsenpost bellen. Hij voelt zich ook echt niet lekker, is duizelig etc.
Kan iemand me enig advies geven?
3 reactiesReagerenMartin16 juli 2018 om 02:50Kan van alles zijn. Voedselvergiftiging (voedselinfectie)? Immers BBQ gehad. Het is warm weer geweest. Ga er even vanuit dat er geen sprake is van bovenmatige inname van alcohol. Denk toch dat je de huisarts erbij moet halen.
ReagerenMartin16 juli 2018 om 02:55Lees dat er sprake is van behoorlijke inname alcohol. Met dat warme weer kan dat zeker verkeerd vallen. Maar daarnaast kan er ook vanuit het eten van de BBQ iets fout zijn gegaan.
Reageren7216 juli 2018 om 03:06Dank je wel voor je snelle reactie. Ik weet het echt niet. Ik durf hem ook niet alleen te laten en naar boven gaan is helemaal geen optie. hij is vanaf 15 uur tot vlak voor middernacht daar geweest, En dat waren, zo te zien, literpullen. Dat kan dan toch ook niet goed gaan…
hij is tot 10 minuten geleden aan het spugen geweest. Verschrikkelijk. Verder gaat het wel, zegt hij. Nou, zo ziet hij er niet uit. En van een voedselvergiftiging loop je niet als een zombie door huis te “zwalken”. Kan heel goed een combi zijn, maar ik vertrouw het niet.
hij is redelijk aanspreekbaar en vind het heel erg. Dat komt morgen wel. hoe lang kun je na de drank nog blijven spugen. Ik vind dit echt niet normaal meer. 🙁
Reageren