Zoeken Vraag het forum

Verslaafde moeder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • I

Hallo ik ben i, 20 jaren mijn moeder is alcoholist. Ik ben altijd super boos op haar als ze dronken is. Een verslaving is een ziekte, mijn moeder is dus ziek. Zelf ben ik ook ziek, ik heb een aangeboren stofwisselingsziekte waar ik me elke dag tegen verzet en ertegen vecht. Maar ik weet dat wat ik ook doe ik voor altijd ziek zal zijn. Mijn moeder kan wel iets tegen haar ziekte door hulp te zoeken en er tegen vechten alleen doet ze dit niet, dit maakt mij boos. Natuurlijk heeft ze de volgende dag spijt maar dat lijkt niet genoeg te zijn. Het is ooit zelfs zo erg geweest dat ik op mijn 16e besloten had dat ik niet meer bij haar wilde wonen en ik heb toen een paar maanden bij mijn vader gewoond, naar jaren lang praten had mijn actie eindelijk haar ogen geopend en heeft ze 3 jaar niet gedronken. Maar nu sinds een paar maanden is het weer helemaal mis. Ik weet niet wat ik miet doen, ik wil niet weer weglopen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ze zal toch zelf hulp moeten zoeken…en dat begint bij de huisarts

Reageren
Reageer op: Verslaafde moeder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.