Zoeken Vraag het forum

Vreemde Joint

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Brian

Dus zat vandaag te blowen en te drinken met een vriend
    Me veiens was zo dronken en stoned dat hij een perernoot of kruidennoot in de grinder dee en samen met de tabak wiet en hasj in de joint alleen had ik het eerst niet door pas toen ik er een trek van nam en zei waarom hij zo raar Proefd en ruikt toen zei hij zei toch dat ik er pepernoot in zou doen dacht dat hij een grap maakte heb er 4 of 5 trekjes van genomen het rookte niet zo goed dus heb er zelf een nieuwe normale joint voor me zelf gedraaid
    Maar zijn die 4 of 5 trekjes met pepernoot of kruidennoot erg schadelijk????
    Heb wel beetje pijn aan me longen
    Maar kan misschien ook van het roken en blowen komen

Groetjes Brian

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts als de klachten aanhouden.

Reageren
    Brian

oke dankjewel voor het advies

maar die hebben wel zwijgplicht toch???

en wat gaan ze doen daar bij de huisarts kunnen ze die pepernoot uit me longen laten verdwijnen??? Dat ik er geen last meer van heb?

en als de klachten weg gaan is het dan gevaarlijk iets waar ik me zorgen om moet maken?

Reageren
    John (moderator)

Je huisarts heeft zeker zwijgplicht. Hij kan je iets voorschrijven zodat je minder last hebt van de irritatie

Reageren
    Brian

oke maar kan hij ook zorgen dat de pepernoot uiteindelijk genezen verdwijnen uit me longen wordt?

want wil niet de rest van me leven medicijnen nemen omdat een vriend van me pepernoot in de joint heefd gedaan

Reageren
    John (moderator)

Er zit geen pepernoot in je longen…alleen het verbranden van de pepernoot, de rook dus,  kan irritaties veroorzaken

Reageren
    BRian

en tot morgen kan ik nog wel sigaretten roken? of beter niet?

Reageren
    John (moderator)

Beter van niet

Reageren
    Brian

Oke maar er zit geen pepernoot in me longen alleen het teer ervan wat voor irritaties kan zorgen dus het is niet heel ernstig ofzo kan er niet dood aan gaan ofzo?

maar als je wiet rookt blijft dat toch ook in je longen? Hoe zit dat dan en dat zorgt niet voor irritaties hoezo pepernoot wel?

Reageren
    John (moderator)

Omdat er kruiden in pepernoten zitten, zoals kaneel.

Nee, je gaat er niet dood van

Reageren
    Brian

aha

mooi om te weten

Reageren
    Brian

Ben geweest ze hebben naar me longen geluisterd niks aan de hand gewoon geïrriteerd omdat er suiker in zat

Reageren
    John (moderator)

Oke, dan hoef je je daar geen zorgen meer over te  maken

Reageren
Reageer op: Vreemde Joint
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.