- Brian9 oktober 2017 om 02:51
Dus zat vandaag te blowen en te drinken met een vriend
Me veiens was zo dronken en stoned dat hij een perernoot of kruidennoot in de grinder dee en samen met de tabak wiet en hasj in de joint alleen had ik het eerst niet door pas toen ik er een trek van nam en zei waarom hij zo raar Proefd en ruikt toen zei hij zei toch dat ik er pepernoot in zou doen dacht dat hij een grap maakte heb er 4 of 5 trekjes van genomen het rookte niet zo goed dus heb er zelf een nieuwe normale joint voor me zelf gedraaid
Maar zijn die 4 of 5 trekjes met pepernoot of kruidennoot erg schadelijk????
Heb wel beetje pijn aan me longen
Maar kan misschien ook van het roken en blowen komenGroetjes Brian
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2017 om 10:04Ga naar de huisarts als de klachten aanhouden.
ReagerenBrian9 oktober 2017 om 11:12oke dankjewel voor het advies
maar die hebben wel zwijgplicht toch???
en wat gaan ze doen daar bij de huisarts kunnen ze die pepernoot uit me longen laten verdwijnen??? Dat ik er geen last meer van heb?
en als de klachten weg gaan is het dan gevaarlijk iets waar ik me zorgen om moet maken?
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2017 om 11:25Je huisarts heeft zeker zwijgplicht. Hij kan je iets voorschrijven zodat je minder last hebt van de irritatie
ReagerenBrian9 oktober 2017 om 12:18oke maar kan hij ook zorgen dat de pepernoot uiteindelijk genezen verdwijnen uit me longen wordt?
want wil niet de rest van me leven medicijnen nemen omdat een vriend van me pepernoot in de joint heefd gedaan
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2017 om 12:24Er zit geen pepernoot in je longen…alleen het verbranden van de pepernoot, de rook dus, kan irritaties veroorzaken
ReagerenBRian9 oktober 2017 om 12:52en tot morgen kan ik nog wel sigaretten roken? of beter niet?
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2017 om 13:07Beter van niet
ReagerenBrian9 oktober 2017 om 15:30Oke maar er zit geen pepernoot in me longen alleen het teer ervan wat voor irritaties kan zorgen dus het is niet heel ernstig ofzo kan er niet dood aan gaan ofzo?
maar als je wiet rookt blijft dat toch ook in je longen? Hoe zit dat dan en dat zorgt niet voor irritaties hoezo pepernoot wel?
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2017 om 17:39Brian9 oktober 2017 om 22:39Brian10 oktober 2017 om 16:50Ben geweest ze hebben naar me longen geluisterd niks aan de hand gewoon geïrriteerd omdat er suiker in zat
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2017 om 17:11Oke, dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken
Reageren