Zoeken Vraag het forum

Buikpijn volgende dag na joint

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ik en een vriendin hebben laatst een voorgedraaide joint samen gerookt. Het effect was wel leuk heel veel lachen enzo maar soms was het ook iets minder leuk alsof ik even niet kon ademen ofzo of dat ik t gevoel had dat m’n lichaam gewoon echt suuuper heet werd ofzo. Heb nog nooit eerder een joint gehad, paar hijsjes wel is van iemand gehad maar toen deed ik t niet over m’n longen. Nu de volgende dag na die joint dus ben ik beetje moe nog en heb last van buikpijn. Is dat normaal?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Jointjes zijn geen snoepjes……Je klachten vallen nog mee na zo’n eerste joint. Maar eens  goed nadenken of je dit wel wilt blijven doen

Reageren

ik ben niet van plan om het echt vaak te doen, sws niet vaker dan 1x per week of 2 weken. Zou het dan alsnog erg zijn?

Reageren
    John (moderator)

Of drugsgebruik erg is, moet je zelf bepalen.  De uitwerking van de joints kan ik niet voorspellen..maar er zijn genoeg mensen die psychische problemen krijgen.

heel veel lachen enzo maar soms was het ook iets minder leuk alsof ik even niet kon ademen ofzo of dat ik t gevoel had dat m’n lichaam gewoon echt suuuper heet werd. na die joint dus ben ik beetje moe nog en heb last van buikpijn   Behalve het lachen zie ik niet veel positiefs in wat je beschrijft.  Voor een tijdje slappe lach, loop je dus het risico om verslaafd te raken en psychische problemen te krijgen.   Maar ieder zijn ding natuurlijk…

Reageren

en met pillen bijvoorbeeld kan je daar ook veel problemen door krijgen? Want die heb ik wel al een paar keer gehad maar heb daarna niks raars ofzo er aan gemerkt behalve dat ik een macht daarna wel hele rare dromen had maar meer ook niet.

Reageren
    John (moderator)

welke pillen?

Reageren
    John (moderator)

Daar geldt in principe hetzelfde voor.

Reageren
Reageer op: Buikpijn volgende dag na joint
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.