- —5 april 2017 om 15:13
Ik en een vriendin hebben laatst een voorgedraaide joint samen gerookt. Het effect was wel leuk heel veel lachen enzo maar soms was het ook iets minder leuk alsof ik even niet kon ademen ofzo of dat ik t gevoel had dat m’n lichaam gewoon echt suuuper heet werd ofzo. Heb nog nooit eerder een joint gehad, paar hijsjes wel is van iemand gehad maar toen deed ik t niet over m’n longen. Nu de volgende dag na die joint dus ben ik beetje moe nog en heb last van buikpijn. Is dat normaal?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2017 om 16:16Jointjes zijn geen snoepjes……Je klachten vallen nog mee na zo’n eerste joint. Maar eens goed nadenken of je dit wel wilt blijven doen
Reageren—5 april 2017 om 18:50ik ben niet van plan om het echt vaak te doen, sws niet vaker dan 1x per week of 2 weken. Zou het dan alsnog erg zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2017 om 19:24Of drugsgebruik erg is, moet je zelf bepalen. De uitwerking van de joints kan ik niet voorspellen..maar er zijn genoeg mensen die psychische problemen krijgen.
heel veel lachen enzo maar soms was het ook iets minder leuk alsof ik even niet kon ademen ofzo of dat ik t gevoel had dat m’n lichaam gewoon echt suuuper heet werd. na die joint dus ben ik beetje moe nog en heb last van buikpijn Behalve het lachen zie ik niet veel positiefs in wat je beschrijft. Voor een tijdje slappe lach, loop je dus het risico om verslaafd te raken en psychische problemen te krijgen. Maar ieder zijn ding natuurlijk…
Reageren—6 april 2017 om 13:14en met pillen bijvoorbeeld kan je daar ook veel problemen door krijgen? Want die heb ik wel al een paar keer gehad maar heb daarna niks raars ofzo er aan gemerkt behalve dat ik een macht daarna wel hele rare dromen had maar meer ook niet.
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2017 om 14:25—6 april 2017 om 15:07xtc
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2017 om 16:18Daar geldt in principe hetzelfde voor.
Reageren