Zoeken Vraag het forum

Al 4 maanden duizelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alex

Ik heb begin maart coke gebruikt, die redelijk versneden was, samen met een andere vriend. Paar dagen erna heb ik een super erge draaiduizeligheid gekregen. (Vriend heeft nergens last van) Dit heeft ongeveer een maand geduurd en is overgeslagen in een continue duizeligheid / wazig zien, met een hele erge misselijkheid. Eerste paar dagen heb ik niet goed kunnen eten, maar nu weer wel. Heb nu tot op heden nog steeds last van duizeligheid en misselijkheid, en soms lijkt het dat ik paniekaanvallen krijg als ik iets “moet”. Bijv. ergens heen gaan of in vliegtuig zitten, dan wordt ik heel misselijk (ook vaker moeten kotsen). Ik kan ook geen koffie meer verdragen opeens.

Nu was ik incidenteel voor maart ook wel eens duizelig als ik ergens zat in een ruimte of een keer tijdens sporten. Maar dat is echt maar 4 x geweest in 2 maanden.

Ben bij neuroloog geweest en er zijn scans gemaakt van mijn hoofd d.m.v. MRI/CT, maar is niks uitgekomen. Evenwichtsorgaan is goed en heb geen lyme. Morgen krijg ik een maagonderzoek.

Verdere opties zijn er bijna niet meer, en ik zie het echt niet zitten om de rest van me leven elke dag duizelig en misselijk te zijn..

Mijn vraag is, zou dit door de coke komen of is er iets anders aan de hand?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een moeilijk vraag. Nou ja,   de vraag niet zo zeer maar een antwoord geven is moeilijk. Hangt er maar vanaf waarmee de coke versneden was…

Doe eens de testen op:

https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

https://www.dokter.nl/zelftesten/angststoornistest/

Al is het maar om het te kunnen uitsluiten.

Reageren
Reageer op: Al 4 maanden duizelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.