- b.b6 december 2016 om 04:44
Myn naam is ben b,43 jaar en gebruik al vanaf mijn 13de.en ik kan je 1goed advies geven over middelen gebruik.denk nooit dat je het gebruik van drugs in de hand heb en het wel gecontroleerd kan gebruiken.dan heb ik het vooral over de gene die het gebruik een functie gaan geven.byv; je voelt je rot of heb weer is ruzie met je ouders of wie dan ook,je bent verdrietig.of wat voor gevoel dan ook.als je dan merkt dat je begint te gebruiken op momenten dat je dan zeg maar van je sorres af wilt wezen,effe niet meer aan de ellende te hoeven denken,en dan met andere woorden het gaat verzachten met je gebruik.watch out.dan voor je het weet gaat je het gebruik van wat dan ook een functie geven.maar de ellende is dat als je dan s,ochtends weer wakker wordt weer je ellende tegen komt,en dan voor je het weet weer gaat gebruiken om het weer te vergeten.de vicieuze cirkel.en dan nog maar te zwijgen dat je ook een afhankelijkheid gaat opbouwen van wat je ook maar gebruikt.en echt waar drugs gaat je de baas worden al ben je Maradona Whitney Houston het haalt niet uit je verliest ervan. ze