- Anoniem3 juni 2015 om 19:45
hoi ik ben 15 en ik heb al 2 maanden een brok in mn keel en het gaat niet over dus ik ben bang dat ik misschien keelkanker heb weet iemand wat ik kan hebben ik rook en drink geen alcohol. grt Maarten
6 reactiesReagerenArts onder de 18 :D3 juni 2015 om 19:53Ten eerste keelkanker is zeer zeldzaam ook vooral op jou leeftijd.
Reageren
Ik denk dat er gewoon te veel slijm in je keel zit of je krijgt de baard in je keel 😉Anoniem3 juni 2015 om 19:56Thanks daar heb je wel een punt want mijn stem begint ook zwaarder te worden ik hoop echt dat je gelijk hebt grt Maarten
ReagerenAnoniem3 juni 2015 om 20:27Arts onder de 18 is het normaal dat het maar aan een kant is
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2015 om 21:28Hallo Maarten,
Reageren
Heb je naast de brok in de keel ook nog andere klachten?Anoniem3 juni 2015 om 21:31ja als ik op de rechterkant van mn keel druk (waar het zit doet dat best zeer) mvg maarten
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2015 om 22:17Het is mogelijk dat je last hebt van een opgezette lymfeklier. Dat is op zich niets ernstigs of schokkends maar wel vervelend. Doorgaans gaat die na verloop van tijd ook weer weg.
Reageren
Als je er ongerust over bent, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken.