Zoeken Vraag het forum

verloskundige heeft me bang gemaakt.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

op 1 mei had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Mijn vriend en ik waren zo blij. de volgende dag kocht ik nog een digital clear blue pregnancy test. Toen ik die deed verscheen er een + en 1-2 weken.
    op 20 mei had ik een afspraak bij de gynaecoloog daar bleek dat ik maar 5 weken en 6 dagen ver was (met een mogelijke verschil van 4 dagen) met als gevolg dat het nog te vroeg was om iets te zien.

Ik dacht dat ik verder ging zijn omdat mijn laatste menstruatie op 29 maart was.
    Ik moet wel zeggen dat ik een lange cyclus kan hebben (35-36 dagen)
    Kan dit kloppen of groeit onze wondertje gewoon niet meer?

Ik heb volgende week weer een afspraak…

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan toch wel heel goed kloppen.
    Bij zo’n lange cyclus is het wat lastiger om dat precies te bepalen. Je kunt namelijk dan niet zomaar uitgaan van de eerste dag van de menstruatie. Als je dat in dit geval doet, kan er best wel een verschil van ruim 1 week in zitten..
    Gewoon even de volgende echo afwachten en geen zorgen maken

Reageren
Reageer op: verloskundige heeft me bang gemaakt.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.