-
Anoniem24 september 2016 om 21:27
Hallo 8 september moest ik ongesteld worden. Op 9 september en positieve test.
20 september kreeg ik een termijn echo bij een echoscopiste van de verloskundige. Zij vertelde mij dat ik wel zwanger was geweest maar dat er niks meer te zien was. Mijn baarmoeder zou vol bloed zitten.En veel onregmaigheden zitten. ben 40 jaar geworden in aug. Ben al jaren zeer onregelmatig ongesteld. Moeder van 5 kinderen van 21 tot 11 jaar.
Ben gelijk naar de huisarts doorgerend en direct doorverwezen naar een gyneacoloog.zij had ook al meteen een afspraak voor mij geregeld de volgende dag 21 september. Ik was volledig in paniek zoals ieder misschien wel zal kunnen begrijpen. Vaginale echo gehad was wel degelijk wat te zien.in vergelijking met de echo bij verloskunde die ook vaginaal was.
Volgens gyneacoloog nog heb 5 weken. Ik was wel zwanger. Blij weer naar huis. Van de ene schrik in de andere een de volgende. Ook was mijn bloed geprikt hcg waarde 1604. Volgende dag 22 sep.werd ik gebeld gyn wilde mij 23e volgende dag dus terug zien ivm de extreem hoge waarde voor de duur van de zwangerschap. Ze zou dus meer moeten hebben gezien zij ze. 23e weer v.echo gehad was wel wat te zien nu al was t super klein. HCGwaarde zit verdubbeld moeten zijn maar was 23e 2000.
Volgens gyneacoloog is d’r groei achterstand zou t groter moeten zijn. Zou nu 6 weken vanaf 1e dag laatste menstruatie moeten zijn. Zij meet 5 weken. Ze denkt dat t mis gaat. En het een miskraam word.
Eerst denk je in overgang te zijn. Dan blijk je zwanger. Dan weer niet. Dan toch weer wel.dan nog steeds maar word je gezegd dat t en miskraam word.
Ik heb geen buikpijn.geen bloedverlies ben alleen heel slap en moe. A.s woensdag weer terug komen voor echo. Ze wil me bloef niet weer testen op hcg waarde.
Hoe kan je in 1 week zulke tegenstrijdige verhalen te horen krijgen.
Wie heeft goede raad of advies.
Want hcg hormoon kan toch ook er 4 dgn over doen om te verdubbelen ipv 44 uur. En als de waarde eerst zo extreem hoog was. Ze had 800 verwacht maar was dus 1604 is het dan niet gewoon dat het 2 dagen later 2000 is ipv 3208
Ben gewoon erg bezorgd.
Ook gezien mijn leeftijd. Iemand ervaring? Please4 reactiesReagerenAnoniem24 september 2016 om 21:39Gelooof me, niemand heeft ervaring hier met het zesde kind.
Reageren
Waar begin je aan?
Ik denk dat het gewoon gezond geboren gaat worden, maar ja, ik ben een optimist. Waar begin je aan al met 5 kinderen?Anoniem24 september 2016 om 21:53Waar begin ik aan met al 5 kinderen?
Reageren
Meen je deze nu serieus?
Mijn oudste is 22 woont al zelfstandig.
Heb d’r nog 4 thuis jongste is 11.
Had dit ook niet meer verwacht maar zijn de wel heel erg blij mee. Ben hier niet om dit te horen. En of het nu de 1e 2e of 6e is het is zeer welkom.Anoniem24 september 2016 om 22:34Nee, maar daarom begrijpen we de vraag ook niet, jij bent degene met de meeste ervaring. Niemand anders.
Reageren
De vraag was of er iemand ervaring mee had en het antwoord is natuurlijk nee.
Niemand krijgt 6 kinderen. Jij moet ons vertellen hoe dat is, maar ik heb een gevoel dat het goed gaat. Dat zegt natuurlijk niks.Anoniem24 september 2016 om 22:47Oh, die hormonen, sorry.
Reageren
Slik je wel foliumzuur? Dat moet je nu al doen!
Nou dan kan er weinig mis gaan, als je foliumzuur slikt.
Geef je baby na de geboorte een beetje extra vitamine-D. dan komt alles wel goed.