Aankomende ovulatie te zien op echo, toch zwanger

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Sinds kort zijn mijn vriend en ik aan het proberen zwanger te geraken. Op dinsdag 17 juli hadden we een afspraak bij de gynaecoloog om eens alles te bekijken .

Ze heeft een inwendige echo gedaan, en kon zien dat er een eitje klaar zat. Volgens haar zou ik dezelfde avond of de komende 2 dagen mijn ovulatie hebben , dit kon ze zien aan de grootte van het eitje . Zelf kon ik het eitje ook goed zien, het leek in mijn ogen gigantisch !
    Mijn laatste maandstonden waren op 28 juni, en volgens haar is mijn cyclus 33 dagen.
    Nu… Enkele dagen nadien ( 24/07) deed ik toch uit nieuwsgierigheid een test ( had wat last van mijn borsten), tot mijn verbazing POSITIEF ! 4 testen nadien nog steeds positief, ook de huisdokter kon bevestigen dat ik zwanger was en dit ongeveer 4-5 weken .
    Nu is mijn vraag ( en grote vrees), hoe kon ik in godsnaam zwanger zijn als de gynaecoloog sprak van mijn ovulatie? Mijn zwangerschap kan toch na 1 week niet zo duidelijk tekenen? Mijn HCG waarde was 150 volgens de huisarts..
    Ik pas volgende week terecht bij mijn gynaecoloog, en telefonisch is ze niet te bereiken . De schrik zit er echt in dat dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen zijn..
    Iemand hiermee ervaring? 🙁

Reactie
Reageer op: Aankomende ovulatie te zien op echo, toch zwanger
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief