- Anoniem3 september 2015 om 15:26
He, ik heb een vraag. Ik ben bijna 19, heb sinds een tijdje een vriend, en we hebben geen sex met elkaar, we willen (voorlopig) ook geen kinderen. Echter, afgelopen dinsdagavond hebben mijn vriend en ik een beetje aan elkaar gezeten. Hij heeft mij gevingerd, maar zou ik hiervan nu zwanger kunnen zijn? Ik weet namelijk niet zeker of hij vocht of sperma aan zijn vingers had zitten, maar volgens mij was dit niet zo. Maar ik maak mezelf helemaal gek hiero, aangezien ik op internet verschillende verhalen heb gelezen over het wel of niet zwanger worden van vingeren. Ook heb ik al twee dagen buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar mijn menstruatie is nogal onregelmatig, en ik heb wel vaker buikpijn, dus het is nogal vaag… Wat moet ik nu doen?
Alvast heel erg bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 september 2015 om 22:05Van vingeren zelf wordt je natuurlijk niet zwanger.
als er vers sperma aan zijn vingers zou hebben gezeten zou dat wel kunnen.
De buikpijn kan daar dus niet van zijn.Als je er niet zeker over bent, of er sperma aan zijn vingers zat, zou je de Morning After Pil kunnen gebruiken. Maar dat moet dan wel z.s.m….in ieder geval binnen 72 uur maar hoe eerder hoe beter.
ReagerenAnoniem4 september 2015 om 15:08Bedankt voor de reactie. Ik heb een MA-pil genomen.
Reageren