- Anoniem22 januari 2015 om 08:57
Hoi,
Ik twijfel de laatste tijd of ik toch zwanger kan zijn. Ik heb 3 maanden geleden wel een test gedaan (omdat ik een pil was vergeten) maar die was negatief.
De punten waarvan ik twijfel zijn: Ik slik de pil, dus is de kans heel klein. En ik ben nog niet zo misselijk geweest dat ik moest overgeven ofzo..
De symptomen die ik heb zijn: 2x zoveel moeten plassen dan normaal, meer hoofdpijn dan normaal, 2 maanden geleden gigantische buikpijn, nu af en toe last van mijn buik, misselijkheidsaanvallen, erg vermoeid, wisselende eetlust, rugpijn en rommelende darmen. Ook heb ik een maand geleden bijna 3 dagen in bed gelegen omdat ik helemaal futloos was en ik voelde mij toen ook niet lekker.. (zou toen ongeveer op 2,5 maanden hebben moeten zitten)Mijn vraag is, voor degene die ervaring hebben met zwangerschap, komt jullie dit bekend voor?
En zal ik afwachten tot mijn stopweek (nog 2 weken) of toch naar de huisarts gaan?alvast bedankt voor jullie hulp/mening
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 januari 2015 om 10:49Als je denkt toch zwanger te kunnen zijn, ga dan naar je huisarts en laat een bloedtest doen. Erg waarschijnlijk is het niet. Je klachten lijken meer op griepverschijnselen dan op zwangerschapssymptomen.
Reageren