Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lilly

Hoihoi, ik heb de laatste maanden vreemde klachten gehad, ik weet niet of dit zwangerschap betekent of dat dit gewoon normaal is. Een paar van de klachten die ik laatste tijd heb zijn groeiende buik, er komt iets dat wit is uit mijn borsten, brandend maagzuur, vaak plassen en ook het gevoel dat er iets schopt ofzo?! heb een test gedaan en was niet zwanger.Dat was 2 of 3 maanden terug. Maar toch heb ik alsnog last van dat mijn buik steeds dikker wordt. Als ik het wel zou zijn zou ik nu 6 of 7 maanden zwanger zijn? Maar mijn vraag is dus is het alsnog mogelijk.. ik heb wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die negatieve testen hadden en toch zwanger waren.

Ik ben een beetje in paniek hierover, want dit is helemaal niet wat ik wil (als het zo zou zijn) en mn dokter zegt er eigenlijk niets over wat ik een beetje vreemd vind. Dus kan iemand mij alsjeblieft advies geven hierover

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap is toch eigenlijk niet waarschijnlijk. Je menstruaties moet dan uitblijven. Ga terug naar de huisarts de huisarts en vraag dan om een bloedtest als je denkt toch zwanger te zijn of vraag onderzoek naar de klachten

Reageren
    Lilly

Ik heb geen menstruatie meer, en de test die ik had gehad was ook een bloedtest maar ik vind dit allemaal alsnog wel een beetje vreemd

Reageren
    John (moderator)

Dan ben je dus ook niet zwanger. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog voor verder onderzoek

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.