- Anoniem16 januari 2015 om 01:58
Ander halve week voor mijn menstratie had ik hele erge klonterige witte afscheiding, dat heb ik normaal nooit. Heb wat vaker hoofdpijn gehad, meer krampen gehad en ergere krampen en veel last van pijn ogen gevoelige borsten en mega veel pijn in mijn rug.
Heb wel seks met mijn vriend, maar slik netjes de pil. Niet altijd op de zelfde tijd maar soms 2 tot 4 uurtjes later. Ik was 1 dag overtijd (ik werd 11 jan 2015 ongesteld) en toen werd ik ongsteld dat maar 2 dagen duurde en verder alleen donkere bruine afscheiding.
Normaal heb ik al geen klachten meer en deze keer blijf ik klachten houden en ben op 14 jan 2015, weer aan de pil begonnen.
Wat kan dit zijn???
Nog even wachten met een testje??4 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 januari 2015 om 10:26Als je de pil altijd slikt ( 2-4 uurtjes verschil maakt verder niet uit) is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. Was de klonterige afscheiding eenmalig of over meerdere dagen?
Welke klachten heb je nu nog?
Reageren
Als de doorbraakbloeding binnen de stopweek optreedt, is er geen sprake van overtijd.
Ze hoeft namelijk niet altijd op dezelfde dag te komen.Anoniem16 januari 2015 om 18:53Afscheiding was 3 dagen, had dat nog nooit gehad.
Heb nu nog vaak kramp, hoofdpijn en regelmatig misselijk, verspreid over de dag. Mijn borsten zijn ook erg gevoelig en heb al een paar dagen rugpijn.
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2015 om 20:34Voor dergelijke zwangerschapsverschijnselen is het in ieder geval nog te vroeg.
Reageren
Misschien krijg je de griep of buikgriep. Even afwachten maar.
Als je het niet vertrouwd, ga dan naar je huisarts.Anoniem16 januari 2015 om 22:37Het rare is dat ik dit al z’n 3 weken heb… beetje apart. Aankomende week langs de huisarts.
Reageren