- Anoniem2 maart 2014 om 06:30
Hoi ik zit met iets en hoop dat iemand mij kan helpen.
Op 10 en 11 januari heb ik sex gehad met mijn vriend. Op de 13de werd ik ongesteld. Op 9 februari had ik weer ongesteld moeten worden maar ik werd dat de 7de dus 2 dagen te vroeg. Ik had een normale bloeding volgens mij maar alleen geen buikpijn zoals ik dat altijd gewend ben? Na ongeveer 6 dagen was ik gestopt met bloeden wat normaal 4 dagen duurt. En vanaf het moment dat ik klaar was kreeg ik het gevoel dat ik ongesteld zou worden terwijl ik net ongesteld was geweest? Menstruatie krampen en zeurende buikpijn. Daarna werd ik ook steeds misselijk en heb een sterk reukvermogen. Me borsten deden pijn en zijn groter. Ik heb lage rugpijn en afwisselend links en rechtsonder steekjes in men buik. Allemaal puistjes in mijn gezicht en een honger gevoel. Ik zou bijna denken dat ik zwanger ben maar heb negatief getest vanmorgen 4 dagen voor mijn nodig. Ik snap het niet? Maar je kunt toch niet zwanger zijn als je al 2 keer ongesteld ben geweest in de tussentijd??
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 maart 2014 om 08:49Als je 2 dagen voordat je ongesteld wordt seks hebt, kun je daar in principe niet zwanger van raken. Je menstruatie kan wel eens wat verschillen. Je hebt 2 x gemenstrueerd na de seks en de zwangerschapstest was negatief. De klachten die je hebt worden dus door iets ander veroorzaakt.
Reageren